Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Beg Tangan Comel

14:52

Time rehat waktu opis tadi fiza berkesempatan teman hubby tuk beli sim card baru sbb sim card dye dah rosak.. sambil jln2 kat The Mall Sg. Buloh, boleh pulak terserempak dengan kedai jual beg.. design beg yg fiza minat mmg ader la.. hubby x ckp aper pun.. dye ckp nk beli, belilah... ok la.. dgn rase sonok teramat sgt.. mmg beli la.. x pikir pun nk pakai kje.. klu pakai g jln.. ok la kot..
Tapi bile dah masuk kete boleh pulak dye kate beli beg budak.... wuaaaa... td x nk ckp... tp klu beg budak.. x kn la besar beg org dewase... tpt jual tu pun tpt beg org dewase.. bkn budak2 nyer.. tp dye ok jer.. dah wife dye cm tu nk wat cane.. hehe...
mesti korg tertanye2  cm mn la beg budak yang fiza dah terbeli tu kn.. nie la dia...
mmg cm beg budak...
ader design anime..ok la klu nk pakai g jejln...
size dewase kn....
so x kesah la.. fiza rs klu pakai g kje mmg x sesuai.. tp fiza akan pakai jugak.. hehe... pastu x sempat mkn.. tapau yong tau fu je la balik opis...
 sedap.. yong tau fu nie..

You Might Also Like

0 kitty baik hati komen

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah