Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Logo 56 Tahun Kemerdekaan

11:09

Assalamualaikum.. esok merupakan tarikh bersejarah iaitu 31 Ogos di mana Malaysia mencapai kemerdekaan yang ke 56. Fiza ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke-56 kepada semua warganegara Malaysia.
Maksud Logo Dan Slogan Hari Kemerdekaan 2013
Tema itu lebih bersifat perpaduan dan berorientasikan kepada patriotik dan kesatuan negara bangsa. Tema ini dipilih bagi memberikan peringatan kepada rakyat akan kepentingan bersatu mempertahankan negara di samping mewujudkan kesedaran rasa sayang dan cintakan negara. Konsep sambutan Hari Kemerdekaan pada tahun ini akan lebih menjurus kepada elemen-elemen perpaduan, patriotik, kedaulatan dan keselamatan negara.
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-56, 
Malaysiaku Berdaulat, Tanah Tumpahnya Darahku
p/s: Sape g Dataran Merdeka esok? Fiza ngk tv kat rumah jer.. Korg pulak mcm mn?

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. selamat menyambut hari kemerdekaan ke-56 fiza.. :D

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut kemerdekaan ke 56 :D

    ReplyDelete
  3. selamat hari kemerdekaan fiza. besok mama melekat depan tv jugak, takde kemana... hihi

    ReplyDelete
  4. Nice sharing..Selamat menyambut Hari Kemerdekaan..

    ReplyDelete
  5. akak nak pergi tengok orang berkawad rasa nya esok. setahun sekali meramai kan majlis. selamat hari merdeka to fiza jugak ^_^

    ReplyDelete
  6. salam merdeka fiza...merdeka!! merdeka!! =)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam perkenalan...hargai nikmat kemerdekaan ini dengan penuh kesyukuran..salam merdeka:) norazhobbies

    ReplyDelete
  8. sy tgok kt rumah je..lg relax he3..slmat myambut hari kemerdekaan yg 56 kak =)

    ReplyDelete
  9. SELAMAT menyambut hari kemerdekaan ! wlaupun dah terlepas dua hari :P huhuh

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah