Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

JAKIM Putuskan Video Chetz Yusof Hina Islam

17:16

Apa la nk jd ngn dorg nie.. sewenang-wenang mempermainkan agama Islam.. fiza dah ngk kt youtube video nie..mmg cm menyirap jer..
PUTRAJAYA – Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) memutuskan status klip video '1 Hari Di Hari Raya' yang disebarkan di laman sosial baru-baru ini adalah menghina Islam.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata pihaknya telah mengarahkan Jakim memaklumkan perkara itu kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM).
Semalam Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Shabery Cheek berkata SKMM akan merujuk kepada Jakim mengenai video itu sebelum membuat sebarang keputusan.
Ahmad Shabery berkata kes itu akan diserahkan kepada Peguam Negara jika Jakim memutuskan ia mencemar kesucian agama.
Maznah Mohd Yusof, 38, yang dikenali sebagai Chetz Yusof menjadi sasaran kritikan selepas video itu yang memaparkan dirinya bersama tiga ekor anjing tiga tahun lepas telah dimuat naik di YouTube baru-baru ini. – Sinar Harian

You Might Also Like

14 kitty baik hati komen

  1. apa la diorang nie. nak buat macam nie >.<

    ReplyDelete
  2. dulu berbuka puasa makan bab1. hari ni sambut hari raya dengan anj1ng pula. selagi hukuman berat tak digubal. selagi tu ramai manusia akan menghina islam. sebabnya bila mohon maaf, di bebaskan. ikat jamin 1juta pun orang still mampu bayar. dan perkara yang sama akan berulang lg. hrmm emo pula ss hari ni bab ni

    ReplyDelete
  3. macam2 lah sekarang kan . hurmm .

    ReplyDelete
  4. Itula terkejut tngok berita semalam..mcm2la dunia sekarang ni..hmm

    ReplyDelete
  5. betul itu..menghina islam sgt..klu syg binatang jgn bt mcm itu

    ReplyDelete
  6. orgnya bijak , perpendidikan tinggi ... subhanallah . kesian pada ibu bapa nya ...

    ReplyDelete
  7. apela yg dia dapat buat mcm ni. ish3. semoga diberi peluang untuk bertaubat

    ReplyDelete
  8. Apa maksud tu orang buat macam tu.

    ReplyDelete
  9. kesian dia tu.. tak ada didikan agama yang sempurna... kesian kesian kesian..

    ReplyDelete
  10. Aikk? Orang Islam pun ada hati nak hina agama sendiri? Ish2~

    ReplyDelete
  11. semoga dia segera insaf dan bertaubat..

    ReplyDelete
  12. tggu je kptasan mhkamah mcm mn..nnti terima la nsb dia.2 bru dunia..ish3

    ReplyDelete
  13. uisk. menakutkan manusia ni. agak-agak lah. mencemarkan nama baik orang Islam je.

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah