Posman salah pos

09:54

Assalamualaikum.. Monin sume dan selamat hari khamis.. Alhamdullillah tuk segmen hari raya yang fiza join.. nie kali pertama yg fiza dpt.. hari tu dpt kad raya tp tuk follower bertuah.. kali nie sbb join segmen GA Kad Raya 2013 by EJulz..
klik la banner nie tuk ke laman blog bro ejulz..
Nak tahu fiza dapat aper? fiza x bertuah untuk menerima kad raye dr bro ejulz tp fiza bertuah sbb dpt Fridge Magnet dr Bro Ejulz.. Thank you bro Ejulz..
Nak jadikan cerita FM nie tiba di rumah fiza pada Isnin lepas.. tp yang peliknya..fiza tiba di rumah dalam jam 0600 petang lepas pulang dari kerja, FM nie terlekat elok jer kat pagar rumah tanpa sebarang sampul dan setem.. Fiza dah hantar emel kt bro Ejulz tp x jwb lg.. Sama ada posmen yg x bertanggungjwb buka surat tanpa kebenaran atau pun bro Ejulz hantar sendiri kot.. masih menjadi misteri...
FM Rayer...
Risaunye fiza bila surat2 fiza dibuka cm tu jer.. lgpun fiza br duduk umah tu 2 bulan..sebelum nie x pernah jadi pun perkara cm nie ms kat umah lamer.. Fiza nekad tuk letak alamat opis jer pas nie.. x percaya la kat posmen2 nie.. sory la abg2 posmen..lgpun mmg dah byk kali kne sejak duk kat area rumah fiza nie..

You Might Also Like

30 kitty baik hati komen

  1. wah...dapat kad raya ye fizza..seronokkan..

    ReplyDelete
  2. Tahniah :)
    InshaaAllah pasnie okey je.
    tu la kadang2 takut jugak nak pos >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 cm tu la..tp aper yg kita boleh buat..

      Delete
  3. yg nie FM yg fiza dpt tu
    comel lah

    ReplyDelete
  4. wah.. bertambah lagi la koleksi FM fiza lepas ni ya.. nasib baik tak hilang.. :D

    ReplyDelete
  5. Wah!! cantikkk la fiza..nasib tak hilang..bahayala klu duk selalu jdi cm tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xthla..dugaan..wlpun kad raye..ttp terkilan

      Delete
  6. tahniah =) boleh pula main buka2 surat org..bhya la kalau mcm 2..kena ada brang bhrga..alamatnya hlang la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb tu nk letak alamat opis..klu shopping online pun fiza letak alamat opis..

      Delete
  7. untungla dpt kad raya gituu.,ehHHee

    ReplyDelete
  8. bestnya.. mama baru dapat satu dr blogger, simpan dulu.. dah banyak baru publish entry

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza xth dpt lg ke tak..time ader nie publish jer dulu..

      Delete
  9. bahaya ni men buka-buka cam tue je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mslhnye pos laju pon dorg buka..mmg x puas ati la..

      Delete
  10. ohh nasib baik x kena cilok. pas ne bg alamat opis ye fiza. hehe.

    ReplyDelete
  11. kad raya.. wahhh.. best2....psttt bf ke tuh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. FM jer..bkn kad raye rakan blogger..

      Delete
  12. alamak.. sory.. lambat baca emel.. sibuk sikit.. rasanya semua dah tampal setem n semua dah letak kad raya.. adehh.. boleh pulak terbuka?

    ReplyDelete
  13. Ish nasib baik la sampai juga. Suka2 hati je buka surat orang. Huhu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. xrase bersalah time bulan pose nie..tambah pulak klu hari biase..cm mn la kn..

      Delete
  14. bimbang ada stalker jer . klu dok umah tu ramai2 x per la . klu sesorg mmg bahaya ... take care yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..cm artis pulak fiza nie..ntah la..dah la jiran dua2 belah pun x npk muke..risau jugak

      Delete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah