Sebab tidak hadir ke sekolah

17:57

Terjumpe post nie kat FB.. sekali baca lucu.. tp melampau pun ader.. Cube korang bace..
Mungkin lawak semata-mata sbb mcm x lojik kn.. Aper pendapat korg..?

You Might Also Like

19 kitty baik hati komen

  1. hahaha, gila lah. Ada juga orang buat macam tuh. Kalau dia hantar surat tu betul-betul, maluuu gila kot! hahahaha

    ReplyDelete
  2. anak dia kot, yg nak belajar buat surat rasmi di sek mcm2...hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha.. yer lah makcik,, hantar lah anak tu berkhemah kat cameron tu... haha

    ReplyDelete
  4. Hahaha semata mata nak belaja kat korea. Kelaka la.

    ReplyDelete
  5. hahha kelakar betul , ini mesti bukan mak dia yang buat... hahahahhahaaha

    ReplyDelete
  6. penyayang sugguh ibu apik nih hehe

    ReplyDelete
  7. macam ada yang saja2 tulis ni. ahahaha

    ReplyDelete
  8. ceh hahaha....bahaya ni kalau anak kembar kak lea baca n3 ni,nanti tak pasal2 dipaksanya mama dia tulis dan tiru sebijik macam surat tu haruuuuuu

    ReplyDelete
  9. mmg saja mencipta utk buat lawak ...

    ReplyDelete
  10. hahaha mcm2 ke ni troll je...obses korea tol

    ReplyDelete
  11. laaa..mcm ni pun ada..pelik2la ..heee..

    ReplyDelete
  12. A'a ada mbr akak kat ofis nie share jugak tadi,, lucu dan melampau pun ada..hehehe ;)

    ReplyDelete
  13. ha3..hampeh punya surat =) ni mcm buat2 je ni..xkan la smpai cm2 skali suratnya..ha3..aduhhhh lawak2..

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah