Sedihnyer....

16:17

Salam sume.. mesti ramai dr korg sume dah start cuti kn.. blog2 korg sume dah mule sunyi.. tp fiza masih lg nk menulis sesuatu.. sedihnye fiza bile th yg fiza kne tunda cuti.. cuti tuk hari selasa dan rabu akan dibawa ke hari Isnin dan selase.. nk wat cane.. en.hubby pulak x ly cuti lg.. sabar je la.. mood nk kje mmg dah xde.. serius.. rs mendap jer.. 
Balik nie kami akan rancang semula mcm mn nk pulang ke kampung.. maybe mlm raye br bertolak.. oh.. tidak.. langsung x best.. x dpt wat ketupat ngn ma kt kampung...rancangan wat rendang pun terpakse di tunda jugak.. 
Kne la mohon cuti lg sekali fiza nie.. mls nye la.. igtkan dah settle.. hentam jela.. janji dpt cuti.. 

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. Relax..jangan sedey..balik malam tu kite geng la..hehehe

    ReplyDelete
  2. owhhh sbr la kak..nk bt mcm mn kn..nnti hti2 la..mlam raya tu, xthu la jem mcm mn nnti..

    ReplyDelete
  3. tak pe fiza,.. ni mama ada teman fiza. mama juga masih tercongok depan pc ni...

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti.. harap dpt kad raya aritu.. :)

    ReplyDelete
  5. hehehehehhe mood raya mmg dah ada
    mood utk kerja mmg dah ke laut

    ReplyDelete
  6. jgnlah sedihh fiza :) nak fae menari katak supaya fiza kembali senyum? :p

    ReplyDelete
  7. sabar ye kak fiza. =) fiza doakan akk blik kampung dalam keadaan selamat =)

    selamat hari raya kak fiza =)
    semoga hari raya kali ini lebih ceria di samping keluarga tercinta =)

    #ea,.. nama kite sama kan hehehe

    ReplyDelete
  8. sabar . mmg lah 1 atau 2 hari sebelum raya tu jadi suasana yg plg seronok . klu x dpt melalui masa tu mmg terkilan ...

    ReplyDelete
  9. sabar fiza.. kasihannya.. akak pula beraya di perantauan tahun ni..

    ReplyDelete
  10. tak pe fiza..lmbat pun asal sampaikn fiza..=)

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah