Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Semoga cpt sembuh..

11:45

Assalamualaikum dan selamat pagi semua kwn..pagi Isnin nie cm biase la kan rasa lemau je nk pegi kje tp hari nie pagi tiba di opis.. fiza telah dikejutkan dgn SMS dari bos fiza..
"Finally I was admitted to Putra Medical Centre about 1.00 am last nite.. Still under observation. Suspect denggue dan rat urine virus. Blood plalet continue to drop from 200 to 145. This morning drop again to 139."
Risau nye fiza.. tak psl2 fiza ajak sorg dua budak opis g melawat GM kami kat hospital pagi nie.. Risau jugak.. spe x sayang bos kn..
PMC Sg.Buloh..
pintu wad je yg fiza ambil gambar.. nk jd reporter lebey2 tak berani la dpn bos..huhu..
bos fiza yg baju merah.. orgnye mmg tegas dan garang..
Fiza doakan Tuan cpt sembuh..sian kat fiza x de bos.. Amin..

You Might Also Like

16 kitty baik hati komen

  1. Nad pun doakan boss akk cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  2. baca surat khabar arini mmg bnyk masuk wad.. kebanyakan budak2 terkene mercun.. ape la nak jd skang ni..

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh...

    kalau yang garang bertempat tu okey juga...tapi yang tak bertempat tu susah nak cakap..hihi

    ReplyDelete
  4. sayang lebih ni kat bos..selamat sembut bos! ;)

    ReplyDelete
  5. semoga bos fiza cepat sembuh ye.. :)

    ReplyDelete
  6. Denggi & rat urine virus both of them are dangerous. Hope bos fiza cepat sembuh ye. Amin :)

    ReplyDelete
  7. semoga bos fiza cepat sembuh seperti sedia kala yer... Farah doakan...

    ReplyDelete
  8. bagusnya la dapat pekerja gini..sayang boss...heheh

    ReplyDelete
  9. Mudah2an bos Fiza cepat sembuh. Beruntung dia dapat pekerja baik macam Fiza.

    ReplyDelete
  10. hmmm bhya 2..hrap boss tu cpat smbuh..

    ReplyDelete
  11. semoga bos fiza cepat sembuh..garang2 pun bos kita..hati baik jgkkan fiza..hehehe..=D

    ReplyDelete
  12. semoga your boss cepat sembuh.. dgaan bulan raya ni..

    ReplyDelete
  13. semoga bos fiza cepat sembuh ... aaamin .

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah