Followers 444

16:13

Assalamualaikum... ok entry seterusnye nie lebih kurang cm blog review.. mmg niat Fiza nak reviewkan blog yang menjadikan jumlah followers Fiza mencecah 444.. Followers Fiza tak ramai pun tapi Fiza tetap bersyukur sebab korg sume sudi singgah tuk baca walaupun sekali jer... Blogger bertuah tersebut adalah Sya sya yang telah berkecimpung dalam dunia blog nie sejak August 2012..
Adik syasya nie akan menerima Ijazah Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran) pada  20 Oktober 2013.. Tahniah diucapkan dan smoge akan dapat kerja yang bagus lps graduate nnt yer... 
Blog syasya comel sgt.. suke Fiza ngk.. Bg blogger yang nk kenal Syasya, boleh la terjah kt link yang Fiza dah letakkan di atas.. Terima kasih Syasya kerana sudi ke Blog Fiza nie.. >_<

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. Assalamualaikum bestnya followers dah meningkat banyak. heeeeee. nice nombor tu :)

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan..ramai 2 follow fiza
    ok la 2 kira lama dah brblog

    ReplyDelete
  3. mama terjah beliau.. hihihii..
    klik iklan fiza kat sini..

    ReplyDelete
  4. tahniah dah semakin brtambah followers fiza.. untungnya no.444.. jom terjah.. :D

    ReplyDelete
  5. Mlm sikit zara terjah ye..tahniah fiza..=D

    ReplyDelete
  6. sama2 terus tingkatkan follower dan kenalan.. :) gud luck..

    ReplyDelete
  7. salam fiza..
    aawww..terharunye blog syasya d review.....
    =^__^= malu pn ad jgk..
    thx sgt2 sbb sudi bt sume ni n follow syasya...
    semoga bertambah followers fiza dan juga sahabat bloggers yang lain..

    ReplyDelete
  8. Alolo...comelnya dia...tahniah sayang...alhamdulillah murah rezeki bblog kan dear....


    klik iklan sekali

    ReplyDelete
  9. nice no 444 hehe kalo followers fiza mencecah 1712 nanti, gtau fae yea haha bday fae tu :p

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah =) cntik no tu..pd sy followers xpntg sgt..yg pntg trafik dan pmbaca stia..

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah