Dua berita gempar dalam satu masa...

15:51

Semalam kita telah digemparkan dengan dua berita yang melibatkan kematian, satu kes di Cameron Highland seperti yang terpampang di akhbar Harian Metro bertajuk ‘Ombak’ sapu Lembah Bertam dan kes kejam pengawal keselamatan menembak Pegawai Ambank. Dikhabarkan suspek telah ditahan dan ditangkap di LCCT. Masih belum dipastikan.
Foto
Keadaan kawasan Bertam Valley selepas dilanda banjir mengakibatkan pekerja warga asing terbunuh manakala beberapa lagi dipercayai masih hilang. ~ sumber 
Suspek Kejam Tembak Pegawai AmBank Telah Ditahan Di LCCT ~ sumber 
Sedih dan hiba bila baca berita-berita yang macam nie kerana ia melibatkan individu yang tidak bersalah.. Diharapkan keluarga mangsa kedua-dua kejadian bersabar dan tabah menerima ujian daripada Allah ini.

You Might Also Like

17 kitty baik hati komen

  1. seriously..memang akal pendek btol penjahat ni...x pakai topeng, x alert cctv walhal keja security kat situ, biar di terima hukuman yang setimpal dan Al fatihah buat keluarga mangsa

    ReplyDelete
  2. Salam takziah untuk semua keluarga yg terlibat..tp paling sadis,kes pegawai bank tu la..

    ReplyDelete
  3. Macam2m2 kes jenayah yang terjadi sekarang....kta perlu berwaspada...

    ReplyDelete
  4. ada tengok gambar peg bank yang kena tembak tu memang ngeri laaaa... kejam sgt. tak berbaloi dia buat cm tu..

    ReplyDelete
  5. sekarng mcm2 musibah terjadi..semua itu ujian bagi hamba2 nya.

    ReplyDelete
  6. jenayah semakin menjadi-jadi.. takziah dan al-fatihah kepada semua mangsa..

    ReplyDelete
  7. ya allah.... apa sudah jadi... berbunuhan pulak

    ReplyDelete
  8. itulah dua berita dalam satu masa...apa2 pun salam takziah buat keluarga mangsa...

    ReplyDelete
  9. Al-Fatihah buat semua mangsa.

    Berita2 sedih begini amat mencengkam hati kita yg mendengarnya.

    ReplyDelete
  10. Mcm2 Sekarang..Nyama Mcm Tak Ada Nilai..

    ReplyDelete
  11. tgok berita tv3 , belum ditangkap lagi..

    ReplyDelete
  12. Hm dua2 berita sedih..nk2 yg bawah tu..kecian dia..takziah pd keluarga mgsa..al-fatihah utk arwah

    ReplyDelete
  13. makin menjadi jadi..ada ja kes berlaku..

    ReplyDelete
  14. manusia zaman sekarang sangat kejam :(
    xtahu pulak pasal kat lembah bertam tu..

    ReplyDelete
  15. kesian dorangkan
    kehilangan harta benda dan nyawa sekali

    ReplyDelete
  16. bangang guard tu kan
    klu dpn k.ena tembak jea semula

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah