Rajin ke hari nie?

14:20

Hari nie menu yang ada untuk makan tgh hari Fiza, daging korban masak kicap, kubis goreng kunyit, kari ikan, sambal petai, ikan tongkol goreng, ulam kacang botol dan budu...
Terus terang Fiza mmg berpeluang tuk masak betul2 masa hujung minggu, hari bekerja pun Fiza masak jugak, cuma dalam 2 hidangan dan kadang2 kne makan kat luar kalau kat pukul 7 pun masih kat opis, mcm mn la nak masak.. mmg tak sempat... blk rumah dah penat.. perut lapar.. mmg mkn kat luar la jawabnye...
Korang semua dah mkn tgh hari? Menu apa hari nie? selamat menjamu selera yer kawan-kawan...

You Might Also Like

14 kitty baik hati komen

  1. wahhh masih raya lagi ye? heheh.....saya mkn ayam goreng...hehe... salam perkenalan...

    ReplyDelete
  2. mama pukul1 tadi siap masak, makan semua siap juga.. hihi, tidur pun sudah... :)

    ReplyDelete
  3. wahhh banyaknyaa lauk.... fa arinie masak ayam masak merah madu je... ada pun dua org.. masak pun sikit la jawabnya hehe

    ReplyDelete
  4. sambal petai tu best =) suka sgt la..

    ReplyDelete
  5. tgh ari mkn ns lauk gulai ayam.. sdap..

    ReplyDelete
  6. Waa..byknye lauk.memang rajin fiza..

    ReplyDelete
  7. Wah2. Budu tu penting. Haiyoo dah lama xmakan budu ni. Mengidam plak lepas tengok pic atas tu.

    My recent post : Program Vaksinasi HPV

    ReplyDelete
  8. berselera tgk masakan kak Fiza.. tgh hari td mkn nasi goreng..hehe

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum...hafiza,

    wahh.. banyak nyer lauk .. sedap2 tu.. makanan kegemaran ikan kari sambal petai..

    mselim3

    ReplyDelete
  10. sambal petai yg paling sedap tuuu.. hehe

    ReplyDelete
  11. sedapnya semua menu fiza masak.. sesekali masak dan makan bersama keluarga di hujung minggu memang seronok..

    ReplyDelete
  12. amboi banyak nyer lauk.. rajin nyer fiza.. :) kita shopping so mkn luar semalam.. :)

    ReplyDelete
  13. suami k.ena suka mkn ikan tongkol..sedap katanya

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah