W.W ~ Jangan lari daripada masalah

13:02

google image

You Might Also Like

21 kitty baik hati komen

  1. betol tu =) hadapilah dengan hati terbuka dan selesaikn secara bijak

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum fiza. right! sheila setuju. face it or work on it :)

    ReplyDelete
  3. rasenyer tgok masalah kot fiza.. kalau masalah dgn bos, memang kena hadapilah.. tapi kalau masalah dengan kena mengalah dengan perangai sedara mara ipar duai.. memang tak boleh hadap.. lagi teruk jadinya.. ..

    ReplyDelete
  4. bia la mcam mane je jln terbaik mmg perlu diselesaikan klu x otak xtenang

    ReplyDelete
  5. setuju sangat.. jangan lari dari masalah.. :D

    ReplyDelete
  6. Betul2. Sesungguhnya masalah itu la ujian untuk kita

    ReplyDelete
  7. betol tu fiza. kita takkan boleh lari dari masalah.. :)

    ReplyDelete
  8. agree.. nak lari ke maan pun, tak setel jugak.. huhu.. peringatan utk diri sy jugak.. ^_^

    ReplyDelete
  9. betul sgt..jgn lari dr mslh sbb tu bkn cara penyelesaiannya..:)

    Jom join GA saya : 1st GIVEAWAY BY MISS FLUFFY

    ReplyDelete
  10. klu kita lari , ia jadi beban , klu kita hadapinya , maka selesailah ia ...

    ReplyDelete
  11. betul tu
    kena hadapinya utk settlekan masalah tersebut

    ReplyDelete
  12. lagi kita lari, lagi masalah tu datang, dan selagi tu laa kita takkan dapat selesaikan masalah tersebut.
    Kat mana2 kita pergi pun tetap akan ada masalah, kena kuat je hadapi semuanya :)

    ReplyDelete
  13. acik angkat ke dua tangan tanda setuju

    ReplyDelete
  14. salam perkenalan...

    setuju.. lari maksudnya tambah masalah...
    jemput visit my blog and follow me back :)
    http://wwweffafarhana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. betul tu,kita tak boleh lari dari masalah..nanti masalah lain pulak yang datang...

    ReplyDelete
  16. betul tu..hadapi jea
    sbb nnti bila kita kenang semula kita akan senyum semula

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah