Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Cactus Valley di Cameron Highland

02:30

Assalamualaikum.. Kalau ke Cameron Highland, jangan lupa singgah di Cactus Valley yang terletak di Brinchang. Pelbagai jenis kaktus kita dapat lihat disamping tu bagi peminat kaktus, boleh la membeli.

Selain itu juga, ada penanaman sayur salad yang segar. Tengok pun dah rasa nak kunyah je daun salad tu, sebab nampak sedap.. hehe
Kat cameron nie, merata tempat ada jual fridge magnet.. cume pilih jer.. kakt Cactus Valley nie pun ade jual.
Cactus Valley also have the most comprehensive variety of plants and foliage including roses, calla lily impatiens, fuchsia, ananas, camellia, hibiscus, rhododendron, bird of paradise, glory bush, clivia miniata, peaches, hippeastrum, geranium, coleus, gerbera, oncidium and many other. Varieties of apple trees, passion fruit plants are also cultivated here. These items planted here are also available for sale. sumber
Wassalam.

You Might Also Like

0 kitty baik hati komen

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah