Kembali dengan azam 2014

13:17

Assalamualaikum.. bermula la tahun baru 2014, masih tak terlambat lagi untuk Fiza mengucapkan selamat tahun baru 2014 untuk semua rakan-rakan blogger. Seminggu tak jenguk blog, sebab balik kampung, mmg rindu sgt kat blog.. rasa mcm banyak sgt cerita nak distorykan.. tapi pelan-pelan yer..
Bila dah masuk tahun baru nie, mestilah ada azam baru kan.. azam Fiza tahun lepas yang tak tercapai akan dibawa ke tahun nie dan ada jugak tambah azam baru....
Hari pun hari pertama masuk opis.. ingatkan tak nak update blog lagi.. tapi disebabkan rindu sangat kat blog, jenguk2 la jugak..  BW nanti la Fiza akan buat.. buat masa nie mmg tak sempat lagi.. 
Masuk tahun baru pun kene la ada kalender baru... kali nie kalender k-pop pulak.. tahun lepas kalender kawasaki... tayang sikit la..hehe... sapa yang baca e-pop bulan Disember lepas mesti dapat kalender nie...
k-pop 2014 Calender
bulan Jan ada gambar EXO
dan jugak GG... yang nie ngadap meja Fiza... 
kalau bosan nnt tukar EXO pulak.. 
yang nie bos Fiza bagi satu.. nak letak kat rumah...
Cerita pasal kalender je dulu.. nak keluar beli makan jap.. dah lapar nie.. jap lagi nak kene sambung buat minit mesyuarat pula... dah cuti seminggu mmg lemau jer nak buat kerja.. tapi kene semangat sebab dah tahun baru kan.. tak boleh lemau2.. >_<

You Might Also Like

25 kitty baik hati komen

  1. selamat tahun baru juga untuk fiza...wah...mesti banyak story lepas nie kan..

    ReplyDelete
  2. banyaknya kalendar..mtk 1..hihik
    selamat thn baru fiza..:)

    ReplyDelete
  3. Yeayy.fiza its back...welcome!!hehee..slmt thn baru fiza:D

    ReplyDelete
  4. comel kalendar tu kak
    slmt thn baru..jgn lemau2..hihihi
    menabung sini-inti college

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru..moga tahun ini lebih baik ^_^

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru akak :),lawa kalender tu ^ ^

    ReplyDelete
  7. selamat thn baru fieza..cntik kalander hihi

    ReplyDelete
  8. comel kalendar..
    kite print sndiri je.. xde org nk bg.. huhu

    ReplyDelete
  9. nak kalender . heheheeee . selamat kembali bekerja .

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru juga fiza :)

    ReplyDelete
  11. selamat tahun baru 2014. Makin bertambah la usia kita ye

    ReplyDelete
  12. selamat tahun baru 2014 fiza.. semoga terus success.. wah, comel kalender kpop tu.. selamat kembali bertugas fiza.. :D

    ReplyDelete
  13. amboi..meriahnye kalender..huhu..hepi new year :)

    ReplyDelete
  14. Nak satu..hehe...okok..fiza pnya gd..sya punya top eh..hehe ^_^

    ReplyDelete
  15. selamat tahun baru fiza :) cantik calendar ^^

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah