Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Menu breakfast

12:13

Assalamualaikum.. ingatkan nak publish entry nie pagi tadi.. last2 dah tgh hari.. Fiza bawa bekal ke opis hari nie.. breakfast salad ayam.. Konon-konon mcm menu diet kan.. tak de maknenye sebab ada mayonis.. 
Nak off blog dulu.. sempat update skit jer.. petang nie ada meeting mcm biasa.. nak buat preparation.. 
esok atau mlm nie boleh BW sebab esok cuti.. yahooo... 

You Might Also Like

30 kitty baik hati komen

  1. Assalamualaikum fiza. sodapnya. hehe okey esok jumpa blogwalking hehehe

    ReplyDelete
  2. dapnye salad...diet ke camtu? hhee

    selamat bercuti

    ReplyDelete
  3. Emmm sdpnya menu fiza..nak diet ekk

    ReplyDelete
  4. tadi aku kenyang sekarang dah jadi lapar...

    ReplyDelete
  5. menarik nampaknya salad ayam tuu..

    ReplyDelete
  6. Wah... sedappppnya bekfes ^__^

    ReplyDelete
  7. Glurpx2... tengok dah mengiurkan taktahu laa rasa camana lak.. ^_^

    ReplyDelete
  8. Sedapnya fiza.. dari tadi akak dok bw asyik dijamu mata dgn makanan yg sedap2 jer.. =D

    ReplyDelete
  9. weee~~~
    sangat happy :DDD <333
    n sedap T_T
    cmane boleh buat salad ayam ni haihhh untunglah kak fizaaaaa hiks

    ReplyDelete
  10. aeh,cane buat tu?macam sodaap joo..hee ^_^

    ReplyDelete
  11. Salam Jumaat & Jom Lunch Fiza!!!

    ReplyDelete
  12. nampak sedap je, nampak sedap je~ dahlah salad ayam pulak tu :D

    ReplyDelete
  13. Nmpk sgt sedap ni fiza..nak sikit..hehe

    ReplyDelete
  14. salam jumaat.. wahh nampak sedapnya

    ReplyDelete
  15. sumpah husna tak boleh nak terima.. :/

    ReplyDelete
  16. sedapnya. jadik lapar balik semula. haha.

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah