Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Suka komen Disember

19:26

Assalamualaikum.. mood rajin dah datang nie.. hehe.. tp tak tahu la berapa lama pulak... untuk pengomen bulan disember lepas, berikut adalah mereka yang tak jemu singgah dan komen di blog Fiza nie.. tanpa diorang siapalah Fiza.. betul tak...
2. Afiqah
5. Lilynn
7. Asha
8. Mime
9. Syaz
10. Lieya
Terima kasih Fiza ucapkan pada mereka semua kerana sentiasa bersama Fiza.. Yang tak tersenarai pun Fiza tetap ingin mengucapkan terima kasih.. Kawan-kawan yang lain boleh la jenguk2 dorg nie.. dorg sume mmg best dan bak kate org korea.. daebak... >_<

You Might Also Like

19 kitty baik hati komen

  1. eee .. bestnye jadi 'rajin komen' .. >_< blog ni comel sangat , sebab tu ramai yang terjah kan ?? ahaks !

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada yang tersenarai. Ya, memang hebat mereka ni.

    ReplyDelete
  3. uishhh.. kena usaha lebih lagi ni. hehe

    ReplyDelete
  4. memang muka pengomen tegar ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. eh2 kita ada la..hehe thanks~ :P

    ReplyDelete
  6. terima kasih juga kerana fiza pun selalu singgah dan komen di blog akak.. :D

    ReplyDelete
  7. Eheheh ramainyaa yag rajin komen kat sini

    ReplyDelete
  8. trima kasih fiza kita pun ada hehe

    ReplyDelete
  9. maaf tb da lame x singgah kesihatan xmengizinkan jd mati terus moood ;)

    ReplyDelete
  10. semoga terus gigih berblogging ya fiza :)

    ReplyDelete
  11. I knew some of them, really active blogger ^^ some always drop comment in my page as well..

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah