Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

W.W ~ Cakap Salah tak ckp pun salah

10:19

Assalamualaikum...
acener tuh.. 

You Might Also Like

28 kitty baik hati komen

  1. hahaha! mmg rase nak lempang kalau jumpa org camtu :)

    ReplyDelete
  2. nie blh mendatangkan hot nie fizza..

    ReplyDelete
  3. ahhha
    bese kenea
    so.
    better become lone ranger

    ReplyDelete
  4. selalu kena T_T stress juga laa kadang2 hahahaha

    ReplyDelete
  5. haha biase kne kes gini..tnye2 pastu bile da bgtau pilihan xnk plak..aishh baik decide sndiri xyah tnye kn

    ReplyDelete
  6. Pertanyaan yg sebenarnay sudah ada keputusan...buang masa membantu !

    ReplyDelete
  7. huhu pilih yg mn pun serba tak kena..-_-

    ReplyDelete
  8. hahaa..selalu jadi dalam kehidupan seharian kita :)

    ReplyDelete
  9. terus terang je..tayah pening2..hehe

    ReplyDelete
  10. hahaha.. pernah ada kawan camni.. hehe

    ReplyDelete
  11. malas dah nak buat keputusan kalau dia tanya pendapat.. hehe

    ReplyDelete
  12. kawan macam ni memang sengaja cari pasal.
    cet.
    tapi depa kiut lagu tu.
    takpo eh dimaafkan.

    ReplyDelete
  13. Better diam jer.. jgn pulak bila dh diam tue pn salah jugak..hehehe

    ReplyDelete
  14. sy dan boifren selalu mcm ni. hahaha! cukup syarat je nk tnye sebenarnya. haha

    ReplyDelete
  15. Stress mcmni.. sama kes dengan suh pilih tempat makan.. bila dah pilih tempat, "Ermm taknak lah kat situ, takde tempat lain?"

    tabah jela..

    ReplyDelete
  16. Ikut suka kaula labu..ckp kat dia..ngeh..ngeh... ^_^

    ReplyDelete
  17. selalu kena macam ni, baik diam ja hehe :)

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah