Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Aktiviti hujung minggu ~ Archery kali ke-2

22:08

Assalamualaikum... Entry lepas Fiza ade menceritakan mengenai suka memanah.. untuk kali keduanya, Fiza meluangkan masa pada hari minggu bagi memastikan badan Fiza mengeluarkan peluh.. Sukan memanah nie memang nampak seperti statik tetapi memerlukan fokus yang penuh dan tetap berpeluh tau...dan... susah sangat...
Min, Nadia dan Fiza
Min, Fiza dan Lia
Dorang nie semua hebat tau.. di kalangan kami, Fiza la paling bawah sekali.. segan pula bila bertanding sesama sendiri, Fiza dapat tempat terakhir.. huhu.... 
Nie hasil jarak 10 M dengan markah 77 
Bergambar dengan hasil yang tak seberapa... 
Hebat si Min nie.. dpt no. 3.. markah 86... 
Nadia pun hebat.. no. 2 markah 100++ 
Cik Lia.. paling hebat.. semua duk dalam satu grouping..
dan boleh dikatakan otai.. sbb dah lama pegang bow... salute giler...
Serius mmg malu sangat.. huhu.. memang kene praktis banyak lagi.. daya fokus kene belajar, teknik dan kedudukan semua kene belajar dan perbetulkan... Kalau main panah jer mmg hasil mcm Fiza dapat lah.. huhu... mcm mn pun seronok sbb dorang semua sporting dan memberikan kerjasama dan tunjuk ajar yang terbaik... >_<

You Might Also Like

15 kitty baik hati komen

  1. tak pernah lagi main benda alah ni. nnti boleh ajar sy pulak. hehe

    ReplyDelete
  2. Amboi. Sempat lagi sekali hikhikhik xD

    ReplyDelete
  3. teringin nak memanah gak.. hehe

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...

    wahh hebat. mselim3 pun tak pernah nak main memanah nie.. susah memanah nie kan.

    mselim3

    ReplyDelete
  5. tak apa tu satu prcubaan yg baik..teruskan usaha nnt boleh capai target :)

    ReplyDelete
  6. ni kira ok la ni... kalau aku, siap ada yang terkeluar dan tersasar lagi ada la...

    ReplyDelete
  7. wah..tak sangka fiza pandai memanah..:)

    ReplyDelete
  8. bagus sukan macam ni fiza.. tentu mengajar kita untuk lebih fokus dan sabar..

    ReplyDelete
  9. kira hebat laa tu akak, eda dulu time sekolah asyik panah padang je. wakakaka.. tp seyes achery memang best..

    ReplyDelete
  10. woww.. sunnah tu~ sambil having fun dpt pahala.. insyaAllah... :)

    ReplyDelete
  11. wow. mcm besh je.. :) tak pernah gak main

    ReplyDelete
  12. hehehehhe saper yg berbaju putih itu :p

    ReplyDelete
  13. Bkn sng upanya memanah ne ya.ingtkn men bedal ja.xpa fiza,tgktkn prestasi.t da jd otai blh ajr owg len plak :)

    ReplyDelete
  14. fuuhh.. dtg bw geng pegi archery for the second round ni.. hehhee

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah