Kira Hari..

13:44

Assalamualaikum.. tik tok.. tik tok.. hehe
Salam Isnin semua.. 
pagi2 tadi dah tadah telinga ngadap bos.. 
bukan Fiza yang kene marah, 
staf lain yang kene, 
Fiza dengar jer.. 
awal2 lagi dah dpt breakfast.. huhu..
Kira-kira hari nak gi bercuti jer nie.. 
serius dah lama tak pergi makan angin.. 
otak pun dah penuh dah.. 
nak gi buang perkara yang serabut dalam fikiran nie jauh2.. 
Jasad je ader kat opis, fikiran, minda, jiwa dan sampai kat sana dah kot..
counting days
Got7.. 
tetibe je nak letak pic mamat2 korea nie...
 Jom meriahkan GA nie.. cuti-cuti GIVE AWAY 

You Might Also Like

16 kitty baik hati komen

  1. seronknya samala lya pun kalau dah nak brcuti..asyik tringat2 je.mcm malas nak dtg keja :D

    ReplyDelete
  2. bila ada sesuatu yang mengujakan kita memang takkan pernah boleh berhenti untuk kira hari...he he he...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum fiza, wahh dah tak sabar tu. hehee selamat bercuti dear ~~~

    ReplyDelete
  4. hmmmm ke mana lah agaknya kak fiza nak pergi ye hihihih <3
    have fun kakkkk hehe.

    ReplyDelete
  5. wa..bestnya nak bercuti da ye ..

    ReplyDelete
  6. menghitung hari utk cuti2 mmg best gilerlah !

    ReplyDelete
  7. Enjoy your holiday nanti :)

    ReplyDelete
  8. enaknya bila bisa cuti dan sejenak melupakan pekerjaan

    ReplyDelete
  9. Kalau dah nak bercuti ni, memang kira harilah..nak masuk kerja pun malas..

    ReplyDelete
  10. bila dah plan mmg camtu . teruja jer .

    ReplyDelete
  11. kite pun nga kire2 hari nk g holiday cume tak pasti nk g mne..

    *p/s: sorry syg. tak dapat nk follow kamu. ada mslh.

    ReplyDelete
  12. best nya bercuti.. fiza nak bercuti di korea ye?

    ReplyDelete
  13. excited kan bila nak bercuti...

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah