Mengantuk.. update blog kejap

11:30

Assalamualaikum.. bertemu lagi kita di hari Isnin dan diberikan umur untuk hidup di bumi Allah ini.. Fiza dapat tahu kawasan Sg. Buloh tiada air sejak semalam hingga lah ke hari ini disebabkan catuan air di Negeri Selangor..  Setakat nie kat pejabat  ok lagi mungkin sebab ader tangki kot.. 
Member opis ada yang EL hari nie sebab rumah tak de air.. nak pergi kerja macam mana kan.. Kesian.. mujur pagi di Rawang masih ada air.. semalam beli lagi satu tong air.. risau jugak... Walau pun orang bagitahu takpe.. duduk berdua jer.. Tapi Fiza tak nak berada dalam keadaan complacent.. Kan bersiap sedia itu penting.. lepas nie tak de alasan.. Bos Fiza selalu cakap jangan suka memberi alasan.. yang penting kita dah buat sehabis baik... 
-Google Image- 
Mengantuknya hari ini.. pagi2 dah pekena nasi lemak.. 
-Google Image- 
Mari berzikir Hari Isnin dan memohon daripada Allah
 untuk diberikan kekuatan dan semangat untuk bekerja mencari rezeki yang halal dan berkat..
p/s: Bagi motivasi dan peringatan untuk diri sendiri sebenarnye.. hehe... Selamat bekerja untuk yang berada di pejabat dan selamat menguruskan keluarga untuk suri rumah sepenuh masa .. and have a nice day.. >_<

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. Assalamualaikum fiza, tempat sheila masih ok lagi. area Paya Jaras tu. tapi sheila pun nak kena standby air gak ni.. balik nak beli besen banyak sket... risau takda air Y____Y

    ReplyDelete
  2. Happy Monday fiza.. risau kan bila air tak ada.. semoga keadaan akan pulih seperti sediakala.. =D

    ReplyDelete
  3. susah kan takda air...tempat wan pernah 5 hari takda air...boleh gila otak...ahahaha..

    ReplyDelete
  4. Mujur rumah kita pun ada air lagi. Tapi dah tadah da bergelen gelen. :D

    ReplyDelete
  5. hai fiza. lieya pon mengantok jugak ni :)

    ReplyDelete
  6. selamat bkerja fiza..xmo monday blues..:)

    ReplyDelete
  7. saya pon kalau mengantuk akan mengadap blog..akeke

    ReplyDelete
  8. setuju dengan fiza...jangan bagi alasan ;)

    ReplyDelete
  9. Semoga hujan turin scra bterusan.. amin ya rabbal amin. Zara bca dr entry sis yumida.. arga bekas air pun naik mdadakk.. teruk ny pniaga yg jual tong air ni arga mahal musim2 kemarau cmni..

    ReplyDelete
  10. Semoga hujan turin scra bterusan.. amin ya rabbal amin. Zara bca dr entry sis yumida.. arga bekas air pun naik mdadakk.. teruk ny pniaga yg jual tong air ni arga mahal musim2 kemarau cmni..

    ReplyDelete
  11. kat tempat akak ada juga hujan.. syukur walaupun tak sampai sejam hujan basah juga la bumi.. semoga krisis bekalan air ini akan segera pulih..

    ReplyDelete
  12. kalau akak dah ngantuk sedap tidur je tarik bantal..x de la nak mengupdate..hehee..kat tmpt akak masih ada bekalan air

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah