Selamat Hari Lahir Farhan

22:03

Assalamualaikum.. dah malam nie baru la boleh jenguk blog nie... pagi td sempat la BW sikit.. bila bos dah dtg opis.. mmg tak sempat nak jenguk blog dah..
"Tidak ada sesiapa yang terlalu sibuk di dunia ini,
 itu semua adalah keutamaan"
Hari nie juga adalah hari ulang tahun kelahiran anak sedara Fiza..Khalish Farhan.. hari nie genap usia farhan 2 tahun.. hepi besday Mok long ucapkan.. semoga menjadi anak yang soleh dan taat pada ibu bapa.. Mok long rindu sangat kat Farhan tau.. 
Amboi Farhan.. bungkusan coklat siap ada pic Farhan bersama upin ipin lagi..
Yang Fiza tahu coklat nie mama dia bagi kat member2 opis dia.. 
2 tahun dah naik basikal yer.. 
Kenangan masa pegi Cameron Highland
Kak Ngah pos la coklat tu.. nak jugak.. hehe.. setakat pos kat FB jer buat ape.. huhu.. pepe pun tak sabar Fiza nak dapat anak sedara baru.. Fiza bile lagi? takde rezeki lagi.. nak buat macam mana... dapat anak sedare pun dah bersyukur sangat2.. >_<.. alhamdullillah...

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. Uik..smpai ke kaki naik beskal tu..huhu

    ReplyDelete
  2. amboi..comeinya bungkusan cekelat tu!
    masti sedap!

    ReplyDelete
  3. Nanti insyaAllah ada rezeki Fiza :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir juga farhan :) comellll :))

    ReplyDelete
  5. dua tahun dah pandai nbaik beskal ya fiza..insyallah pasti fiza akan da rezki tu nnt.lya menabung cne

    ReplyDelete
  6. selamat hari jadi farhan..
    aunty blogwalking sini ^_^

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum fiza, comelnya anak buah fiza. gebu la Farhan ni.. in shaa Allah, tak lama lagi fiza pun akan dapat zuriat sendiri. doa dan usaha lebih ya. hehee selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir farhan.. semoga membesar jadi anak yang soleh.. comelnya dia.. :D

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah