Sunday, 30 March 2014

Senarai Pemenang Cuti-cuti GIVE AWAY

Assalamualaikum.. lama rasanya tak jenguk blog nie.. Fiza sampai Rawang hari Sabtu pukul 2.00 pagi.. perjalanan percutian yang sangat menyeronokkan.. Pertama sekali Fiza ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan korang semua dalam GA pertama Fiza nie.. tak sangka mencecah 53 blogger yang menyertai nye..  Pasti ramai yang dah tahu Fiza ke mana kan.. Ramai yang teka Fiza ke Korea.. moga2 doa tersebut dimakbulkan.. gheeee... Fiza sebenarnye ke Pulau Tioman.. dan blogger yang berjaya menjawab dengan betul hanya 3 orang dan akan menerima FM Tioman dan tambahan keychain Terengganu...

Untuk mencukupkan 5 pemenang, 2 lagi Fiza pilih melalui undian  Mr. Random.org..
 dan mereka akan menerima Keychain Pulau Tioman.. 
Pemenang ialah :
Tahniah dan terima kasih buat semua pemenang.. Sila hantar butiran seperti berikut untuk tujuan pengeposan ke emel Fiza iaitu fizaizawa@gmail.com..

Subjek :  Pemenang Cuti-cuti GIVE AWAY
Nama Penuh :
Alamat Pengeposan :
No. Telefon :

16 comments

30 March 2014 at 20:58

Tahniah kepada pemenang yer :)

30 March 2014 at 22:11

Assalamualaikum dan salam singga malam...Syukur Alhamdulillah rezeki perserta no.51...terima kasih Fiza..dah Diana PM..

30 March 2014 at 23:10

tahniah kepada semua pemenang.. baru akak tahu fiza ke pulau tioman rupanya, hehe.. :D

30 March 2014 at 23:52

hewhew kenapa qila tak tahu TT_TT
hihihihi congratulations to the winners huhu :D :D :D

31 March 2014 at 02:22

bestnyer dpt hadiah..dh lama tak join2 nie..hmm..tahniah pemenang =D

31 March 2014 at 03:25

Tahniah buat pemenang. Hajar tak sempat nak join pun. lama tak bukak blog. Next time iA ^^

31 March 2014 at 06:34

Yeayy ! Xmenang.. hahaha. Bcuti kat pulau tioman rupa nta.. hehe.. thniah kpd smua yg bjayaa =D

31 March 2014 at 08:25

congrats pemenang...!

^____^

cntik la hadiah - OOO...g P. Tioman... =D

31 March 2014 at 09:18

tahniah all..:)

31 March 2014 at 10:07

Assalamualaikum fiza, wahh dah keluar pemenangnya. taniah semua ya. singgah menabung ford sini~~~

31 March 2014 at 10:27

tahniah semua..lya tak ada lucky kali nie

31 March 2014 at 13:18

Errmm.. Tahniah kepada Raudzah dan semua... :D

31 March 2014 at 17:09

tahniah kepada semua pemenang..

31 March 2014 at 18:23

Tahniah pada yang menang tu :D

1 April 2014 at 15:43

eh liya pon ada juga ek tak sangka :)

2 April 2014 at 21:14

Thanks Fiza...& Tahniah untuk pemenang yang lain...

Post a Comment

Bacaan Tambahan