Senarai Pemenang Cuti-cuti GIVE AWAY

20:18

Assalamualaikum.. lama rasanya tak jenguk blog nie.. Fiza sampai Rawang hari Sabtu pukul 2.00 pagi.. perjalanan percutian yang sangat menyeronokkan.. Pertama sekali Fiza ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan korang semua dalam GA pertama Fiza nie.. tak sangka mencecah 53 blogger yang menyertai nye..  Pasti ramai yang dah tahu Fiza ke mana kan.. Ramai yang teka Fiza ke Korea.. moga2 doa tersebut dimakbulkan.. gheeee... Fiza sebenarnye ke Pulau Tioman.. dan blogger yang berjaya menjawab dengan betul hanya 3 orang dan akan menerima FM Tioman dan tambahan keychain Terengganu...

Untuk mencukupkan 5 pemenang, 2 lagi Fiza pilih melalui undian  Mr. Random.org..
 dan mereka akan menerima Keychain Pulau Tioman.. 
Pemenang ialah :
Tahniah dan terima kasih buat semua pemenang.. Sila hantar butiran seperti berikut untuk tujuan pengeposan ke emel Fiza iaitu fizaizawa@gmail.com..

Subjek :  Pemenang Cuti-cuti GIVE AWAY
Nama Penuh :
Alamat Pengeposan :
No. Telefon :

You Might Also Like

16 kitty baik hati komen

  1. Assalamualaikum dan salam singga malam...Syukur Alhamdulillah rezeki perserta no.51...terima kasih Fiza..dah Diana PM..

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada semua pemenang.. baru akak tahu fiza ke pulau tioman rupanya, hehe.. :D

    ReplyDelete
  3. hewhew kenapa qila tak tahu TT_TT
    hihihihi congratulations to the winners huhu :D :D :D

    ReplyDelete
  4. bestnyer dpt hadiah..dh lama tak join2 nie..hmm..tahniah pemenang =D

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat pemenang. Hajar tak sempat nak join pun. lama tak bukak blog. Next time iA ^^

    ReplyDelete
  6. Yeayy ! Xmenang.. hahaha. Bcuti kat pulau tioman rupa nta.. hehe.. thniah kpd smua yg bjayaa =D

    ReplyDelete
  7. congrats pemenang...!

    ^____^

    cntik la hadiah - OOO...g P. Tioman... =D

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum fiza, wahh dah keluar pemenangnya. taniah semua ya. singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
  9. tahniah semua..lya tak ada lucky kali nie

    ReplyDelete
  10. Errmm.. Tahniah kepada Raudzah dan semua... :D

    ReplyDelete
  11. tahniah kepada semua pemenang..

    ReplyDelete
  12. eh liya pon ada juga ek tak sangka :)

    ReplyDelete
  13. Thanks Fiza...& Tahniah untuk pemenang yang lain...

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah