Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru

20:31

Assalamualaikum.. tak terlambat rasanya untuk Fiza join segmen nie...
jom.. klik banner nak join
Serba ringkas mengenai blog Fiza nie :
  • Nama blog : Me y la Memoria
  • URL blog : http://ourmemoria.blogspot.com/
  • Nama blogger anda : Fiza Aizzawa
  • Umur blog anda : 1 Tahun 1 bulan
  • Bilangan follower : 691
  • Cerita serba ringkas mengenai apa yang anda ceritakan dalam blog : Blog ini ditubuhkan bagi berkongsi dan bercerita mengenai kehidupan Fiza dan lebih berkonsepkan diari kehidupan. Fiza juga berkongsi pengalaman percutian dan tempat yang pernah dilawati  sebagai rujukan buat mereka yang memerlukan panduan.
Tutup: 16 April 2014 
>_<

You Might Also Like

33 kitty baik hati komen

  1. Welcome in blogger and happy blogging....

    ReplyDelete
  2. Good luck fiza..DIGI fro you..

    ReplyDelete
  3. macam menarik je... nak join jugaklah nanti !
    good luck tau sis

    ReplyDelete
  4. gud luck fiza..lya tak sempat nak join bz skit :)

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum.. yehuuuu =D Zara pon join jugak yeayyy ! jom kita terjah dorang yang lain.. jom2 =D

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum fiza, selamat bersegmen. hehe bagus juga ni.. macam nak join je ~~~

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen kak
    all d bez

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum...fiza,

    moga berjaya yer.. selamat bersegmen ..macam menarik aje.. pape Insaallah nanti join.

    mselim3

    ReplyDelete
  9. singgah sini dari segmen yang sama ^^ salam perkenalan

    ReplyDelete
  10. salam, saya datang singgah sini dari segmen yg sama
    slmt berkenalan
    http://sweetmemories4u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hai emma dari segmen yang sama . salam perkenalan :)
    http://kuemmarosli.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html

    ReplyDelete
  12. walaupun segmen dah habis datang menerjah jugak

    ReplyDelete
  13. Datang terjah dari segmen yang sama...

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

    ReplyDelete
  14. lawatan balas dari superabrar. teruskan mencoret di sini ya!

    ReplyDelete
  15. singgah balas kunjungan dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  16. Salam perkenalan dari:-

    http://bulat-mata.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum dan Salam Perkenalan.
    Terima kasih sudi singgah.

    Saya juga datang dari segmen yang sama.

    http://www.azzahairi.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html

    ReplyDelete
  18. membalas kunjungan dan follow
    salam perkenalan

    ReplyDelete
  19. salam :) saya dtng dri segmen yang sama .. :)
    http://faizuddinfuad94.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

    ReplyDelete
  20. Assalam...sy bukan dr segmen hasrul hassan tapi sy blogger baru..salam perkenalan...

    http://ratnaseri.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah