Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Semua Allah Punya

08:58

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.. 
Seharian Fiza tak jenguk blog semalam.. korang semua sihat ke? Fiza doakan semuanya berada dalam keadaan sejahtera dan bahagia selalu.. Amin..
jadi
google image
Peringatan ini untuk diri Fiza dan juga untuk kita saling ingat-mengingati.. 
semoga kita beroleh keberkatan dan kerahmatan di hari Jumaat yang mulia ini dan juga hari-hari seterusnya...
Amin..



You Might Also Like

14 kitty baik hati komen

  1. Betul, hidup dekat dunia ni jangan sombong nanti Allah tarik balik nikmat kita. Tak rugi pun jadi mesra alam kann ^^
    Salam jumaat :D

    ReplyDelete
  2. terima kasih di atas peringatan ini fiza.. betul tu, semuanya Allah yang punya..

    ReplyDelete
  3. salam jumaat fiza, ye betul tu semua Allah yang punya...

    ReplyDelete
  4. Ya kita tak punya apa-apa. Semuanya milik DIA. Thanks for the reminder. =)

    ReplyDelete
  5. betul tu fiza..nak sombong buat apa kalau itu semua adalah pinjaman...

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum..

    terima kasih atas ingatan nie.. memang benar mengapa kita sombong.. semua ini Allah yang punya kita hanya mengusahakan saja.

    mselim3

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum... Alhamdulillah.. Sihat... Terima kasih atas perkongsian ini..


    Nasuha isi tabung nuffnanf ya.. : Libresse & YesToRio

    ReplyDelete
  8. amin..semuanya milik Allah..:DD

    ReplyDelete
  9. Moga kita ingat mengingat satu sama lain :)

    ReplyDelete
  10. Zara doakan kesihatan yg bpnjgn buat fiza dan suami tcintaa.. amin ya raball amin =D

    ReplyDelete
  11. betul, hidup jgn lah nak menyombong kan kak fiza kan? hiks

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah