W.W ~ Kononnya segan...

12:57

Assalamualaikum..

haha.. senyum selalu...

google image

You Might Also Like

21 kitty baik hati komen

  1. ahahahahaha ika susah gila kalau orang ajak bergambar..haha..kalau selfie or bergambar dengan family or yang rapat2 tu tak segan mihmihmih

    ReplyDelete
  2. Part nak tengok nak tengok tu memang tak dapat dinafikan :)

    ReplyDelete
  3. kahkah...miza selalu macam ni..lolll! :ppp
    tapi kadang2 tu tanpa segan silu suh orang ambik gambar kitee..hikhik

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah sini Fiza...suka jugak ambil gambar tapi kena tengok tempat...sebab ada malu sikit ni...hehe...

    ReplyDelete
  5. Selalu juga macam ni. Hihi.

    ReplyDelete
  6. kuikui..sy tak pemalu orgnya kalau bab bergambar..

    ReplyDelete
  7. (n_n).... (senyum mode ww)

    singgah menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  8. eh macam pernah ja buat kerja ni :)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum fiza, ahhaa acah2 malu kucing konon. heeee ;p

    ReplyDelete
  10. hehe sama..tak sabar2 nak tengok gambar :)

    ReplyDelete
  11. hahahahahha.. Zara slaluuu buat cmni.. oke.. mgakuuuu.. haha

    ReplyDelete
  12. hahha.. face palm. malu pulakkk

    ReplyDelete
  13. hahha.. face palm. malu pulakkk

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah