Cerita di jam 12.38 tengah malam

00:46

Assalamualaikum.. korang dah tdo ke?..  tengok jam.. dah pukul 12.38 tgh malam..
mesti ramai yang dah lena diulit mimpi indah.. dan Fiza masih lagi di opis..
mengantuknya.. 
kerja baru habis memandangkan esok nak meeting..
kene bantu bos persiapkan segala persediaan esok.. 
Alhamdullillah.. selesai juga.. mata dah mengantuk sangat nie.. 
Nak balik... 
dah tak larat dah.. 
sori la kalau Fiza tak sempat nak BW hari nie.. 
In syaa Allah akan cover esok...
Catat rekod kali nie, balik pukul 1 pagi.. huhu... 
Esok boleh tak masuk lambat.. huhu...

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. huh masih kat ofis...wah kuat bekerja...

    ReplyDelete
  2. Xpe, rehat-rehat dulu. Esok mulakan hari yang indah :) Hehehe

    ReplyDelete
  3. Morning Fiza..Whisper for you...

    ReplyDelete
  4. perghh! lambat nau balik tu, semoga hari ini fiza lebih bersemangat ye :))

    ReplyDelete
  5. lwtnya balik..skali skala xper la..jgn selalu..:)

    ReplyDelete
  6. Huhu..lewatnye. Keje sampai tengah malam.

    ReplyDelete
  7. bahayanyer lambat2 masih di opis.. take care ye...
    stay safe :D

    ReplyDelete
  8. Lewatnyer Fiza balik kerja... Rajin :))

    ReplyDelete
  9. Kalau aku, aku tidur kat ofis je

    ReplyDelete
  10. 1 a.m bru balik ??? sabo dear.. take care tauu

    ReplyDelete
  11. Jgn selalu sgt blk lewat tak elok ...kerja rajin2 ya Fiza

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah