Peminat Marshmallow

12:29

Assalamualaikum..  Mulakan hari dengan senyuman.. itu yang selalu Fiza letakkan dalam niat setiap hari, tetapi bila sampai opis jer, terus senyum ke mana, muncung jer yang lebih.. hehe
Fiza bersyukur kerana mempunyai kerja tetap dan kerjaya buat masa ini... 
Kerjaya Fiza tak sama dan jauh menyimpang daripada degree yang Fiza dapat.. 
Senang ke jadi PA? 
Jawapannya senang sangat.. kalau tahan dengan bos dan pihak pengurusan atasan yang lain..
Bos mana yang sempurna.. sebab kita pun tak sempurna..
Terima seadanya sebab dia bos kita.. Dia banyak amanah yang nak ditanggung..
Semua masalah dia nak kena selesaikan..
Fiza harap Tuan kuatkan semangat dengan dugaan yang diterima..
Hari nie mood bos Fiza sangat merudum..
Fiza doakan supaya Tuan kuat untuk menjalani kerja2 yang mendatang..
kalau makan marshmallow mmg rasa tenang, aman dan damai jer.. 
sape yang setuju... jd stok Fiza kat opis 
Elok kalau Fiza bagi kat bos sikit... >_<
Wheat and oat nie Fiza suka makan waktu petang
sebelum balik rumah..
Waktu rehat tgh hari dah nak tiba.. perut still kenyang makan nasi lemak pagi tadi.. keluar jalan-jalan jelah nanti.. suasana di opis terlalu panas sekarang nie.. bukan sebab takde air cond atau cuaca panas..
panas sebab situasi sekarang.. nak cerita pun susah.. faham2 je la ey.. hehe

You Might Also Like

13 kitty baik hati komen

  1. @msredcheesecake : kalau habis je.. beli lagi..nak kata banyak tak la juga kak..

    ReplyDelete
  2. Moga Fiza tabah dalam menjalani tugasan harian tu... Bagi bos makan marshmallow tu moga dia rasa tenang gak :)

    ReplyDelete
  3. lya tak berapa nak gemar mkn marsmallow mani shehe..sabar ya fiza biasala tu bos kejap ok kejap tak ok moody

    ReplyDelete
  4. wheat dengan oat tu macam sedap je hehe...

    ReplyDelete
  5. mashmellow ni krg manis berbanding dgn gula2 ...

    ReplyDelete
  6. Eh marshmallow tu kite suka tapi perisa stroberi. :D

    ReplyDelete
  7. fae x berapa suka mkn marshmallow hehe

    btw fae tag fiza

    http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2014/05/liebster-award-dari-blogger-ainim.html

    ReplyDelete
  8. Kak Fiza, cer makan oat choco. Konfem rase tenang hari2. Hihi. Org kata sedap. Tp anna xpernah lg la merase. Hik3

    ReplyDelete
  9. wheat dgn oat tu sedap,tapi tak suka mashmalow:)

    ReplyDelete
  10. Kak Fiza kerja PA ke? Baru tahu.

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah