Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

The Liebster Award daripada Nurfaezah Abdullah

17:51

Assalamualaikum.. sebelum PC di opis nie tutup, Fiza akan jawab dulu soalan yang diberikan oleh 
Blogger Pae (belog urang Brunei)
1) 1+1? lalala~
jap nak ambil calculator.. hehe.. 2 jawapannya
2) how do you earn $ from blogging?
ermmm.. of course from Mr. Nuffnang and 8 SHARE... 
3) your lunch menu for today?
Cuz my breakfast today Nasi lemak.. usually Kak Fiza didn't eat  lunch.. just take a Yogurt blueberry drink..
4) kalo tulang dibuang T didepannya jadi apa?
Ulang
5) kalo tulang dibuang T didepannya jadi apa?
Ulang...
6) kalo tulang dibuang T didepannya jadi apa?
erkkk... ulang lagi... haha....
Thanks Pae kerana tag Kak Fiza... mcm biasa.. akak hanya jawab jer... malas nak tag2 orang nie..huhu.. >_<

You Might Also Like

14 kitty baik hati komen

  1. Haha samala kita Faizal mls nak tag2 org just jwb je

    ReplyDelete
  2. tak sangka ada jugak soalan macam no 4 tu,hehe. kalo tak,dah ulang sampai bila entah,kihkih XD

    ReplyDelete
  3. thankss kak fiza sudi jawap soalan lol fae kekekekekeke mwah!

    ReplyDelete
  4. Kelakar gila yang bab ulang ulang tu.

    ReplyDelete
  5. sis pun malas nak tag org ...

    ReplyDelete
  6. Zara pon kena tag lagi.. dr 3 org blogger.. kena jugak jawab ni.. mehehehe

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu.. yg part ulang tu kelakar

    ReplyDelete
  8. Baca sambil senyum..Fae buat lawak..he..he

    ReplyDelete
  9. salam. hah! soalan no.1 tu mengingatkan sy dengan lagu papinka - hitungan cinta la pulak hahha :D

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah