Hello June

10:33

Assalamualaikum.. dan hello June.. 
google image
kita dah sampai di pertengahan tahun 2014.. 
masa memang cepat berlalu dan bukan itu yang patut dipertikaikan..
 tetapi apa yang kita telah buat sepanjang tahun nie.. 
harapnya kita tidak membazirkan masa untuk meningkatkan keimanan kita kepada Allah
 dan berusaha untuk mengecapi impian serta azam 
yang kita dah ikrar pada awal tahun..
Ini untuk peringatan buat diri Fiza..
 tak lama lagi pun dah nak puasa..
jangan lupe yer cepat2 ganti puasa bagi yang belum habis lagi..
Selamat berhujung minggu...
>_<
p/s: Kelantan kalah semalam.. so tak dpt la bertemu Pahang di final.. tak pe.. 
Hogoh Pahang Hogoh.. Hitam Putih Takkan Pudar


You Might Also Like

16 kitty baik hati komen

  1. Mesti asben kak fiza frust menonggeng. Kelantan kalah. Hahahaa.. Btw selamat berhujung mnggu jugak kak fiza. Ehehehe

    ReplyDelete
  2. Salam hujung minggu Fiza ..Sedar tak sedar dan masuk JUNE kan Fiza..Nanti dah masuk bulan Ramadhan pula ...Tak sabar nak bertemu Ramadhan ..

    ReplyDelete
  3. kalah menang adat pertandingan :)
    pstt.. kita anak pahang aihh :P

    ReplyDelete
  4. selamat datang bulang june ..semoga lebih baik ^^

    ReplyDelete
  5. Hello June. Ouh it makes me stress. Final exam 3 minggu lagi. hihik.

    ReplyDelete
  6. kejap je kan dh masuk jun.. baru hari ganti puasa. tak apa kalah tunggu perlawanan lain pula buat klate. hehee

    ReplyDelete
  7. salam hujung minggu Fiza..

    ReplyDelete
  8. Samalah kak. Tak sabar nak puasa :D

    ReplyDelete
  9. cepatnya masa berlalu sekarang ni...

    ReplyDelete
  10. Assalammualaikum..

    mselim3 lagi frust JDT kalah dengan pahang hehehe.. takper cuba lagi tahun depan.. insaallah boleh berjaya janji jgn cepat putus asa... kelantan pun pasukan bagus,

    mselim3

    ReplyDelete
  11. ya , kita dah sampai pertengahan tahun ... ramadhan juga sudah hampir . semoga kita dipertemukan dgn ramadhan kali ini ...

    ReplyDelete
  12. cepat je masa berlalu kan..dah bulan jun dah..alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk berada di dunia ini :-)

    ReplyDelete
  13. kan,dah masuk tengah bulan dah..
    cepat sgt rasenye..
    go pahang! ^_^

    ReplyDelete
  14. Terlalu cepat masa berlalu kan...

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah