Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

W.W ~ Korean Alphabet

13:30

Assalamualaikum..
jom hafal 
dah pandai boleh pegi korea.. 
>_<

You Might Also Like

17 kitty baik hati komen

  1. yeayyyy...thank you cikgu fiza...hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. Habes muncung muncung mulut kite cuba sebut. :P

    ReplyDelete
  3. adeh..
    ini kalau suruh tulis ni mmg cakar ayam rasanye.
    suma pnjang je huruf dia

    ReplyDelete
  4. boleh la praktis tulis nama sendiri ni

    ReplyDelete
  5. Pelajaran hari ni subjek "mari belajar bahasa korea" pasni lulus ah cakap ngan kim soo hyun. Hahah

    ReplyDelete
  6. ayoyoyo! belit belit, kalau tulis ni buat simbol senyum jelah, hehehe

    ReplyDelete
  7. For my eyes only laaa... hehehe...

    ReplyDelete
  8. haha susah lah kak fiza...kak fiza pandai eh korea ni ? boleh ajar hehe...

    ReplyDelete
  9. tak paham la..kena ada cikgu depan mata jugak..:p

    ReplyDelete
  10. Alamak, cam susah je...
    x belajar x tau kan... :)

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah