Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Doa untuk mendapatkan Zuriat

12:37

Assalamualaikum.. salam Jumaat, salam Ramadhan dan selamat berpuasa buat semua rakan-rakan blogger.. Hari ini Fiza dapat satu khabar gembira dari kawan semasa sekolah dahulu yang mana rumah tangga yang mereka bina selama 4 tahun akan dikurniakan dengan kehadiran orang baru.. Tahniah buatnya.. Mesti seronok sangat kan.. penantian akhirnya tamat jua.. 
Fiza pun tak nak berputus asa dan kalau boleh dalam bulan Ramadhan nie lah, nak banyakkan doa semoga keluarga Fiza dan Mr. Hubby juga dikurniakan anak suatu hari nanti.. cepat dan lambat itu rahsia Allah.. Fiza terima..
Fiza nak kongsikan doa untuk mendapatkan zuriat, bagi yang masih menanti orang baru dalam keluarga dan juga yang berhajat nak menambah ahli keluarga jom kita sama-sama amalkan doa ini...
Amin...

You Might Also Like

42 kitty baik hati komen

  1. terima kasih dear..smoga saya dapat zuriat dgn cpt...amin

    ReplyDelete
  2. insyaAllah.. semoga murah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  3. Nice info dan sangat bermanfaat.:)

    My recent post : Cpuv Ke-6: IKEA sale 2014

    ReplyDelete
  4. In shaa Allah kak fiza...mudah mudahan satu hari nnti kak fiza akan merasai zuriat sendiri...percaya rezeki Allah :)

    ReplyDelete
  5. amin...insyallah,ada rezeki kita nanti.. :)

    ReplyDelete
  6. insyaAllah rezeki kita dan kita jugak kan kan kan.... Alangkah bahagianya... thx fiza for sharing :) ramai rupanya rakan2 blogger senasib Sha...

    ReplyDelete
  7. Nice sharing fiza..akak doakan fiza cepat2 dapat baby..=D

    ReplyDelete
  8. amin mudahan kan fiza..lya pun tringin nak ada baby

    ReplyDelete
  9. Inshaallah...moga ada rezeki untuk fiza dan suami.amin
    p/s: first time tengok gambar ingat student lagi..hihihi

    ReplyDelete
  10. Amin..InshaaAllah...terus berdoa kepada Allah...:D

    ReplyDelete
  11. Insya-Allah k.fiza dikurniakan zuriat. Cuma kene sabar lagi sikit. :) semoga dgn berkat Ramadhan, Allah kurniakan k.fiza zuriat yang soleh dan solehah.. Amin..

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum fiza, semoga dipermudahkan urusan kamu sekeluarga dan dikurniakan rezeki anak2 yang comel .. in shaa Allah ~~~

    ReplyDelete
  13. semoga bermanfaat kepada yang teringinkan zuriat ^___^

    ReplyDelete
  14. Insya Allah ada rezeki kak Fiza nanti :)

    ReplyDelete
  15. Amin... Insha Allah bakal tiba juga saatnya nanti ;)

    ReplyDelete
  16. InsyaAllah Fiza, ada rezeki nanti..

    ReplyDelete
  17. @nor_farihanIn Syaa Allah.. terima kasih mendoakan.. amin..

    ReplyDelete
  18. @TunSha Ayunie Amin.. bersabar dan banyakkan berdoa semoga rezeki zuriat dtg pada kita.. amin..

    ReplyDelete
  19. @Sal Bee YahAmin.. dah lama Fiza tinggalkan alam student sal.. hehe

    ReplyDelete
  20. @Ismi AnaAmin.. terima kasih mendoakan Kak Fiza...

    ReplyDelete
  21. @Sheila SalimAmin.. amin.. amin.. terima kasih sheila mendoakan Fiza dan suami.. In Syaa Allah...

    ReplyDelete
  22. doa yg sm yg sy peroleh dr sebuah buku terbitan indonesia...

    insya allah...semoga allah permudahkan segalanya

    ReplyDelete
  23. selamat berusaha dan semoga dikurniakan anak...

    ReplyDelete
  24. insyallah.. jan putus asa dear.. =')

    ReplyDelete
  25. Semoga ada rezeki ramadahan niee. Insya ALLAH :)

    ReplyDelete
  26. alhamdulillah.. lepas ni anak fiza boleh main dgn anak kawan tu. sama2 pregnant kan

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah