Kurma Shake dengan ESP

16:25

Assalamualaikum.. Fiza nak kongsikan menu minuman berbuka puasa, sedap dan menyegarkan... juga boleh dijadikan menu sahur..
Kurma Shake dengan ESP
Bahan-bahan:
Susu Segar (jenama apa pun tak kisah)
8 biji kurma (ikut kehendak sendiri)
ketulan ais
2 Sudu besar ESP Shaklee
Cara membuat:
1. Masukkan susu segar, ESP Shaklee dan kurma. Blender sehingga kurma hancur.
2. Masukkan beberapa ketulan ais.
3. Tuang dalam cawan. Sedia untuk minum. 
Untuk lebih sedap, letakkan lama dalam peti sejuk beku.. Automatik jadi ais krim.
Senang dan mudah kan? Kenapa Fiza tambahkan ESP Shaklee dalam minuman?
Apa KELEBIHAN yang saya akan dapat bila saya minum Energizing Soy Protein (ESP) ?

1) Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri, 
2) Membantu hilangkan parut jerawat di muka, 
3) Memberi tenaga berpanjangan, 
4) Menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, 
5) Menganjalkan kulit.
6) Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. 
7) ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan.
8) Mengawal paras kolesterol dan 
9) Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
10) Bagus untuk pengidap gastrik kerana protein soya yang bersifat alkali meneutralkan keasidan di dalam perut.

Harga Jualan : RM 121.00 (harga ahli)
Kos Pengeposan : RM 10.00
PM Fiza : 017-9488034
Selamat mencuba dan selamat berpuasa. >_<

You Might Also Like

17 kitty baik hati komen

  1. Erkk! Susu? Hehe. Tak suke susu.

    ReplyDelete
  2. masa sahur minum protien ni juga tapi jenama amway ... mmg bertenagalah anak buah berpuasa ...

    ReplyDelete
  3. macam best je...nak cuba lah nnti hehe...

    ReplyDelete
  4. wahhh! sesuai gak sebagai sarapan masa sahur. ada modal nanti, leh beli ngan hakak.. hihi

    ReplyDelete
  5. selalu juga ika dengar psal shaklee ni..mama ika pun pengguna shaklee :))

    ReplyDelete
  6. macam macam dah shaklee ni...

    ReplyDelete
  7. berpuasa dengan produk shaklee memang best. Tidak Syak lagi! hehe

    ReplyDelete
  8. nampak sdp..lya dah lama tak buat minuman shake2 nie :)

    ReplyDelete
  9. tengok resepi macam sedap je.... Sha memang suka kurma...

    ReplyDelete
  10. arrghhhh tidakkkkkkkkkkk teliurrr niiiiiiiii

    ReplyDelete
  11. Cobaaann tgk entry n... fuhhh.. heheh.. selamat bpuasa dear =D

    ReplyDelete
  12. Teringin nak cuba shaklee tue. Tapi masalah bajet sentiasa. Heee.

    ReplyDelete
  13. sedapnya fiza tp nina xpernah minum shaklee ni. hehee

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah