Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Cenderahati dari Gui Lin, China

13:48

Assalamualaikum.. seronok rasanya hari nie.. bila datang opis, dapat call suruh makan spegeti..
rupenye besday Cik Hanis.. dia yang bawa spegeti bagi member2 opis makan..
Hepi besday Hanis.. semoga panjang umur dan dipermudahkan rezeki..
Mira, Fiza, Hanis..
Kebetulan pula hari nie, En Sabri Finance Exec baru balik bercuti dari China.. Dia pergi Gui Lin..
macam biasa la kan.. tak kan takde buah tangan kan.. hehe
Dapat la beg duit dan FM dari China.. Serius cantik beg duit nie sebab corak pada beg duit tu dijahit dengan halus dan kemas..
Beg duit
Bertambah koleksi...
FM Gui Lin
Si Sabri nie mmg rajin pergi bercuti kat obersee.. tiap tahun ada je negara yang dia pergi.. kali nie tempat yang dia pergi mmg tempat yang mendamaikan.. 
google image
cantikkan pemandangan kat Gui Lin.. bile la dpt pegi agaknye..

You Might Also Like

7 kitty baik hati komen

  1. bestnya dpat kumpul koleksi fridge magnet kan fiza..nak2 ole2 dari jauh

    ReplyDelete
  2. rezeki betul kak hari ni. dapat makan spaghetti. dapat ole ole dari china :D

    ReplyDelete
  3. wah..orang lain punya harijadi,orang lain yang dapat hadiah ye..hehhe..tahniah..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...murah rezeki...^_^

    ReplyDelete
  5. cantik!memang hasil kraf dari China halus buatannya.

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah