Baba Ice Cream

11:16

Assalamualaikum.. Baba Ice Cream, Power, Memang Sedap... serius memang sedap.. Cerita nie bulan April lepas, habis pantang terus pekena ais krim.. huhu.. jangan ikut perangai Fiza tau.. sebab kebetulan masa tu waktu tengah hari panas, tengok ais krim memang cair.. 
Ais krim nie ada campuran isi di dalam.. ikut saiz dan harga.. Kalau cari kat kawasan Selangor nie memang tak pernah jumpa lagi.. sebab ia boleh didapati di Kelantan khususnya di Zon Bebas Cukai Rantau Panjang..
Ais Krim Baba nie lebih kurang macam ais krim pasu sebab dalam ade kek.. cuma spesial lagi sebab ada pulut kuning, roti, kek dan macam2 la.. lebih kurang ABC..
Jual atas motorsikal
Bahan-bahan dalam ais krim
harga pun berpatutan
yang nie harga RM 3.00
Makan ais krim nie memang kenyang.. coklat topping dia memang terbaik.. bahan-bahan dalam memang penuh.. Fiza respek betul orang yang berniaga sebab tak kedekut bahan.. dia tak rugi punye sebab ramai yang akan tercari2 lagi lepas nie...
Wassalam...

You Might Also Like

13 kitty baik hati komen

  1. wow..berbaloi nya 3 ringgit je..
    ais krim nye plak macam-macam bahan ada,sedap!

    ReplyDelete
  2. mba ice cream nya menggoda sangat hehehe jadi hauus pengen ice cream :G enak cuaca panas gini makan ice cream ya mba hehehe

    ReplyDelete
  3. betul..pelanggan makan puas hati,..memang tak kisah nak ulang beli lagi..sebab berpadan dengan harga nya..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah kak fiza bestnya...nampak padat dahlah murah...

    ReplyDelete
  5. Ya Allah kak fiza bestnya...nampak padat dahlah murah...

    ReplyDelete
  6. pakcik baba tu taknak pindah gombak ke T_T huhuhu

    ReplyDelete
  7. salam singgah sis fiza....wahh...sedapnya...

    ReplyDelete
  8. sedapnya kak fiza yang penting harga dia pun berpatutan kan :)

    ReplyDelete
  9. Ni btol2 menggoda jiwa raga ni. Tapi nk cari jauh yg amat. Haha

    ReplyDelete
  10. Wah sedapnya aiskrim, mmg berbaloi harganya..

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah