Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Persediaan bekal Thaqif ke Nursery

12:42

Assalamualaikum.. Fiza eksited bila anak dah boleh makan.. mama mana yang tak eksited kan.. 
 tapi pada masa yang sama rasa sedih sebab anak dah semakin membesar.. itulah lumrah..
Sebagai memenuhi keperluan Thaqif untuk ke nursery, Fiza kene bekalkan makanan yang secukupnya untuk Thaqif di nursery nanti.
Minggu lepas sempat shopping mangkuk makan dan bekas simpanan.
Mangkuk makanan nie hadiah masa Thaqif lahir
Bekas simpanan puri.. beli kat Daiso
sudu dan bekas makan beli kat Jusco, Rawang
bekas simpanan puri.. yg nie beli kat Lazada
beg bento beli kat Daiso
Lengkap semuanya.. Mama lepas nie ade rutin baru nak memasak untuk Thaqif selain bagi makan cerelac..
Hujung minggu pula kena buat puri stok seminggu..
Siapa ada pengalaman buat puri untuk baby? Baby korang makan tak kalau buat puri lobak, puri brokoli atau apa sahaja yang boleh dipurikan? Nak tahu kan sebab puri nie nampak cantik tapi kita yang dewasa nie memang tak tertelan rasanya. Komen2 la..

You Might Also Like

6 kitty baik hati komen

  1. dah besar kan thaqif..alhamdulillah..akak bagi puri time akak cuti je..hari2 biasa dia makan bubur je

    ReplyDelete
  2. Baby saya dulu makan juga puri lobak. Mak dia terlebih ambitious bagi puri avocado, terus demam. Sebab mak nya pun tak pernah makan avocado. hahahaha.

    Sekarang baby saya dah dua tahun 7 bulan :)

    Dapatkan tips terkini untuk ibu hamil

    ReplyDelete
  3. memang dulu kerap buat puri bila anak masuk 6 bulan.tapi bukan semua dia makan..ada yang masuk tongsampah ja..macam anak saya , labu,keledek carrot, epal yang tu dia tak boleh makan..sembelit..paling kerap buat kat dia avacado dengan sayur2 macam brakoli dengan pisang.

    ReplyDelete
  4. dlu makan nestum, cerelac, puri tp xmakan slalu sbb sikit2 nk muntah. itu nina masa baby. hehe. makin besar anak fiza :)

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah