Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Gelato Fruity buat Mama

11:15

Assalamualaikum.. Mggu lepas birthday Fiza, Mr. hubby bawa jalan dan belikan ais krim di Gelato Fruity Aeon Anggun Rawang. First time makan ais krim jenis nie.
Yang best nye penjual siap bagi rasa semua ais krim yang ada..
 Kalau jenis nak mengena, lepas rasa pastu tu blah.. amacam.. haha.. 
Tapi kami memang niat nak beli. Sebab berkenan dengan flavor mangga, so beli la..
Lebih kurang 24 perisa ais krim dijual.
Ais krim mangga.
Harga ikut timbangan gram. 
Thaqif pun pandai makan ais krim sekarang. Pantang nampak dia akan sebut "klim"
Mungkin masa pregnant dia Fiza suka makan ais krim.. dia pun dah terikut. 
Sampai meleleh air mata sebab sejuk.. 
Thaqif yang manja dengan Dedi. 
Perkataan yang dia suke sebut pun dedi..
Terima kasih Mr. Hubby kerana sudi berwefie..
kemain susah nak bergambar.. 
hehe.
Kek mana abang??? hehe.. Fiza tak nak lagi.. tunggu rasa nak makan baru beli..
Wassalam.

You Might Also Like

6 kitty baik hati komen

  1. gelato mmg feels kalau makan! sebab dia punya perasa tu ada kat setiap sudu!

    ReplyDelete
  2. tak pernah makan gelato tp teringin sobs

    ReplyDelete
  3. Tak pernah makan lg gelato ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Puas hati ni kalau nak makan aiskrim kan fiza....hihi

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah