Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Selamat Menyambut Tahun Baru 2016

14:38

Assalamualaikum.. mesti ramai yg tengah bercuti kan.. Fiza pun kejap cuti.. kejap kerja.. semalam dan hari nie cuti tapi sebabkan ada meeting petang nie, datang juga ke pejabat. Esok pula cuti sempena tahun baru 2016. 
Di kesempatan ini Fiza ingin mengucapkan Selamat Menyambut tahun Baru 2016..  hanya beberapa jam je lagi. Harap azam korang semua tahun ini dah tercapai.. Kalau tak tercapai jom la kita bawa azam tu ke tahun depan...
google image
Pendek kata, 
Selamat Menyambut Tahun Baru 2016.
Wassalam.

You Might Also Like

10 kitty baik hati komen

  1. Selamat tahun baru, kak Fiza :)

    ReplyDelete
  2. happy new year 2016 kak fiza.. moga 2016 lebih baik dari 2015..amin.. :D

    ReplyDelete
  3. Semoga 2016 akan jadi tahun yang lebih baik buat kita semua.. Selamat tahun baru.. MD singgah follow sini.. =)

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru jugak kak fiza ^_^

    ReplyDelete
  5. Selamat tahun baru 2016 fiza.. Kak aiza cuti kena kerja juga..

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah