Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Happy Birthday Thaqif

14:19

Assalamualaikum.. ikutkan dah lama nak kongsi cerita nie, tapi masa tak mengizinkan.. 1 Mac 2016 genap umur Thaqif setahun. Kami sambut secara kecil kecilan jer, tiga beranak kat rumah.. Dedi belikan Thaqif kek, pastu kami nyanyi tuk dia.. 
menyengih dengan gigi 4 batang 
Seronok tengok api lilin 
Thaqif sentuh api.. ape lagi.. menangis la.. hehe 
Kek 1 tahun
Untuk kawan2 Thaqif di nursery, Fiza buatkan goodies bag.. isi jajan, coklat, sumi.. Thaqif pun sibuk tolong mama dia siapkan goodies bag tuk kawan2 dia..
bersepah Thaqif kerjakan... 
Tekun anak mama menolong  
Siap untuk dihantar ke nursery
Bila Thaqif dah setahun rasa cepatnya masa berlalu.. Memang tak puas bermain dengan dia.. sekarang nie pun Thaqif bukan boleh dipegang.. nak bebas jer.. silap gaya menjerit satu rumah bergegar.. hehe.. 
Mama dan dedi doakan Thaqif menjadi anak yang soleh. Semoga Thaqif berjaya dunia dan akhirat. Amin..

You Might Also Like

3 kitty baik hati komen

  1. Selamat hari jadi Thaqif...
    comel nya dia..

    ReplyDelete
  2. comelnya thaqif! seronok dapat kek ye <3 <3 happy belated birthday thaqif omey!!

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah