Lawatan ke Lombong Bijih Timah, Sg. Lembing

17:49

Assalamualaikum, tak habis lagi update perjalanan masa ke Kuantan hari tu, hari terakhir kami buat lawatan ke Lombong Bijih Timah Bawah Tanah Sg. Lembing (Tai Pei Tong) memandangkan tak pernah lagi menjejakkan kaki ke sini. Alang-alang dah ramai, nak jugak nengok apa yang ada.
Setibanya kami di sana, rupenye kalau nak pegi tempat melombong tu kene la gunakan keretapi yang disediakan. Setelah berbincang lagipun masa pun suntuk, kami bercadang untuk tidak masuk gua kawasan melombong. Lagipun masing-masing ada anak kecil. Nampak tak berapa elok. Kalau solo dah lama Fiza redah je.. hehe..
Kawan menunggu keretapi lombong
Pintu masuk lombong 
Kawasan persekitaran
Kami bergambar dengan Nadia, En. Samsul dan Kak Liza 
Kedai Cenderamata
Faizul's Family
Tatih.. Thaqif dah jejakkan kaki kat sini.
Lepas tu kami semua bertolak balik sebab esok masing-masing dah nak kerja. Sekian sahaja lawatan sambil belajar kami. Tiga hari di Kuantan kerana menghadiri kenduri kahwin, tinggal di homestay bersama-sama kakitangan GSC memang satu kenangan yang sangat best di samping dapat kenal famili kakitangan yang lain.
Wassalam.

You Might Also Like

0 kitty baik hati komen

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah