Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Thaqif dan kawan-kawan di nursery

09:53

Assalamualaikum. Fiza tidak pernah lagi cerita pasal Thaqif di nursery. Fiza bersyukur sangat-sangat kerana Thaqif dapat tempat penjagaan yang sangat sempurna dan cikgu nursery juga baik-baik.
Tak la risau nak tinggalkan Thaqif sementara Fiza pergi bekerja.
Gambar-gambar ini semua diambil oleh Cikgu Ayang dan ada juga Fiza ambil dari ig dia.
Tak sangka anak mama memang pandai berkawan walau masih kecil.
Thaqif dan Zariff. 
Ada bunga lepak bersama. Fiza panggil mek Sara. 
Cikgi Cikgu gosipkan Thaqif dengan Nata.. amboi.. kecil-kecil dah pandai yer.. 
Thaqif dah besar baru nak naik walker.. 
macam tu la peel dia di rumah. 
Kemain bergambar 
Thaqif dan Kak Amani 
Jelos betul mama.. hehe..
Jelas Thaqif memang suka duduk nursery. Dia ada kawan untuk bermain. Mama pun rasa lega sangat dan tak risau nak pergi kerja. 
Fiza tinggalkan Thaqif di nursery sejak umur 4 bulan. Memang berat juga hati masa tu. Tapi alhamdulillah, segalanya selamat dan Thaqif pun makin bijak berkawan.
Wassalam.

You Might Also Like

3 kitty baik hati komen

  1. salam...
    nieyl jenjalan pagi sini.. ♥
    kalau anak² happy...hati mak ayah pun senang nak pegi kerja kan.. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...nasib baik dia ok je kat nursery

    ReplyDelete
  3. comei nya thaqif tuu..siap kena gosip g..hihihii

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah