Komik Oh My Jep si Kucing Kacak

10:45

Assalamualaikum. Korang mesti kenal dengan kucing kacak yang bernama JEP kan. Jep telah menarik ramai peminat-peminat kucing sehinggakan terbitnya majalah/ komik yang penuh dengan gambar jep dan telatahnya.
Oh ya, Fiza tak beli pun. Tumpang baca member pejabat punya.
Terima kasih Hermanadia (mommy to be) sebab pinjamkan kepada Fiza. Memang kelakar dan senyum sorang masa baca.
Jep memang comel. 
Korang pun boleh dapatkan info mengenai Jep dan buku ini di FB Oh My Jep.
"KUCING PUN KACAK"
Wassalam.

You Might Also Like

5 kitty baik hati komen

  1. Mcm mnarik jak komik ni, memg hensem pun cat tu hihi

    ReplyDelete
  2. kucing pun dah ada komik sekarang ni...hummmm

    ReplyDelete
  3. wah untung rezeki si Jep, sampai dibukukan kisahnyaaa...

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah