Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Khemah Mainan Castle Cubby House di LAZADA

10:56

Assalamualaikum. Thaqif sudah ada rumah sendiri. Mama beli di lazada. Mainan Thaqif semua mama sumbat dalam rumah itu. Rumah yang dimaksudkan ialah Khemah Mainan Castle Cubby House. Masa penghantaran hanya 2 hari.  Memang cepat dan masa pun jimat kerana depan PC pun boleh membeli.
Besar juga bersaiz  Diameter 105cm
Masa untuk memasang khemah
Pemasangan juga sangat mudah. Berapa minit dah siap
Jemputlah masuk. Mama pun muat juga.
Khemah berbentuk istana. 
Ruang rumah lebih kemas. 
Senang mama nak kemas barang mainan Thaqif yang bersepah.
Sales yang akan bermula pada 11.11.16.
Jangan Ketinggalan.

You Might Also Like

6 kitty baik hati komen

  1. alololo comel je thaqif dok dlm khemah tu ;-)

    ReplyDelete
  2. belikan fiyah dulu pun sama...mainan semua sumbat dalam tu...letak toto kecik dengan bantal...tetiba je terlena dalam tu...

    ReplyDelete
  3. Best arr thaqif da umah baru hihi

    ReplyDelete
  4. Dulu anak akak pun akak belikan yang macam ni..tiap2 malam tido dalam khemah..hahaha

    ReplyDelete
  5. iqy dulu ada jugak sebijik macam ni beli kat MR DIY..hehehe...tpi besi dia dah patah, terus simpan buat pekasam...ehhehe

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah