Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Jom ke Cendol Bakar Kuala Selangor

14:25

Assalamualaikum. Lama juga tak pekena cendol. Selalu Fiza makan cendol yang dijual di lori yang parking tepi-tepi jalan. Kali ini, Mr. Hubby bawa kami merasa cendol bakar di Kuala Selangor. 
Cendol biasa 
Lempeng pisang.
Dua menu ini kalau makan dalam cuaca yang panas memang terbaik. Kalau korang singgah ke Kuala Selangor, jangan lupa singgah Cendol Bakar. Kalau malas turun kereta, mereka juga menyediakan kemudahan pandu lalu. 
Wassalam.

You Might Also Like

7 kitty baik hati komen

  1. Ala.. x berjaya lagi singgah ke sini..
    Nak kena ajak encik suami nie..

    ReplyDelete
  2. syoknya kalau dapat rasa cendol bakar..kat sini macam xde dengar lagi

    ReplyDelete
  3. pernah nak g, tapi belum sempat..hahaha..nmpk sedap je lempeng...syok makan panas!

    ReplyDelete
  4. Pns2 ni memg sdp pekena cendol slurpppp

    ReplyDelete
  5. Wow hebat siap ada servis pandu lalu.. sedapnya tengok lempeng pisang tu fiza..lama tak makan..😋

    ReplyDelete
  6. nyum nyum .. dah hmpir stahun xmkn/minum sejuk2 ni. nmpk nyummy ABC tu ! =D

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah