Menikmati angin malam di Menara berkembar Petronas

12:08

Assalamualaikum. Cuti tahun baru cina kali ini kami tidak ambil keputusan untuk pulang ke Kelantan memandangkan tidak sanggup untuk menghadapi jem. Famili mertua dan adik ipar mengambil keputusan untuk datang ke rumah kami untuk menghabiskan cuti sekolah. Aktiviti pertama kami bawa dorang jalan-jalan di Kuala Lumpur pada tengah malam. 
Seronok Thaqif berkawan dengan sepupu 
Dorang bukan pertama kali ke sini, saje hendak habiskan malam tersebut dengan aktiviti berjalan-jalan. Kami nak penuhkan aktiviti dorang sepanjang berada di Kuala Lumpur. 
Menara berkembar Petronas. 
Thaqif bersama sepupu. 
Malam Tahun Baru Cina. 
Meriah dan ramai pengunjung di kawasan sekitar. 
Waktu ini jam menunjukkan pukul 12.51 pagi. Mata Thaqif pun masih segar lagi. Lepas tu kami terus bergerak pulang sebab aktiviti untuk hari esok telah diatur. Semoga tidak bangun lambat esok. 
Wassalam.

You Might Also Like

3 kitty baik hati komen

  1. mesti segar udaranya hehe happy CNY :)

    ReplyDelete
  2. Malam tu pun saya kat kl, kebetulan ada function.
    Semasa balik jalan raya lengeng. Kereta boleh dikira dgn jari je. Kalau hari biasa jalan penuh dgn jem. Roti yg tak ada.

    ReplyDelete
  3. dah lama xjejak kl, rasa ny last 2014 kot.. insyallah tahun ni ju btandang mlawat adik tp dekat Jb =D

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah