Japanese Chicken Dumpling (Gyoza) keluaran Figo

15:00

Assalamualaikum. Tak tahu kenapa teringin sangat nak makan dumpling. Paling teringin dumpling yang diletakkan dalam sup. Nak buat sendiri memang tak lah kot. Maka Fiza pun telah berjumpa dengan dumpling segera yang dijual di pasaraya berdekatan pejabat.
Japanese Chicken Dumpling
Terjumpa 2 jenis dumpling iaitu ayam dan udang
Misi mencari dumpling
Dalam bungkusan ada 10 ketul
Begini la rupanya, kulit lembut dan dalam ada isi ayam
Dimasak atas non stick pan dengan minyak yang sedikit.
Cepat dan senang.
Isi ayam dan kobis.
Berebut makan dengan Thaqif. Isinya juga lembut dan sesuai untuk anak kecil. Fiza dah tahu mana nak cari dumpling, yang penting ianya halal dan sedap.  Wassalam.

You Might Also Like

5 kitty baik hati komen

  1. tu kalau kukus pun sedap kan...nyumm

    ReplyDelete
  2. Nanti Sha nak cuba jugalah.. nampak menarik..

    ReplyDelete
  3. Nampak cam sedap jerk.. makanan baru ni yg boleh dicuba..

    ReplyDelete
  4. Nnt lya try cari jenama ni, tringin juga nak merasa

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah