Pemasangan Penapis Air Jenama Cuckoo di rumah

09:17

Assalamualaikum.. Entry ini bukan nak menjual atau nak promote jenama penapis air ini. Punca kami buat keputusan untuk guna penapis air disebabkan pamanas air di rumah dah rosak.
Bila rosak susah nak buat susu Thaqif. Fiza pula selama ini minum air mineral botol sahaja sebab kalau air yang dimasak rasa payau. Memang Fiza tidak akan minum. Bayangkan 1 kotak air mineral 12 x 1.5L seminggu. Bila buat kira-kira memang elok pasang penapis air terus. 




Penapis air dengan pilihan air sejuk dan air panas. Suhu air sejuk boleh dilaraskan. Rasa hebat pula jenama ini. Rasanya tak salah memilih jenama penapis air buatan korea. Servis 4 bulan sekali dorang akan hantar orang. Kita tak perlu risau sebab air akan sentiasa bersih dan sedap.
Wassalam.

You Might Also Like

3 kitty baik hati komen

  1. membantu sangat entry ni, kin memang tgh mencari nak pasang kat rumah ni hehe

    ReplyDelete
  2. Cuckoo ni mcm best
    nanti bole try buat kt umah

    zianaeunos.com

    ReplyDelete

Bacaan tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah

PA&MA OKT 2018

PA&MA OKT 2018
Mama dan Huwainaa masuk majalah