Realiti Pada Masa Kini #1 : Hashtag @ Tanda Pagar

17:18

Assalamualaikum. Untuk kelainan entry blog kali ini, setiap hari Fiza akan cuba untuk memasukkan kisah realiti yang terjadi pada zaman kini. Zaman dulu tidak sama dengan zaman sekarang.

Memang terlalu banyak yang telah berubah baik dari segi teknologi, sikap manusia, cara hidup dan sebagainya. Untuk hari ini, realiti pada masa kini adalah seperti di bawah.

Source : Google Image
Wassalam.

You Might Also Like

5 kitty baik hati komen

  1. banyak yang berubah seiring dgn teknologi dan perkembangan media massa, tapi mrs pip berharap, kehidupan sosial masih mementingkan perpaduan dan hidup saling bantu membantu kan ...

    ReplyDelete
  2. semoga sesuatu dilakukan bagi menyedarkan masyarakat kita ni...

    ReplyDelete
  3. Memang byk pun mcm ni.bl tengok video baby or kanak2 kena dera..saya selalu terfikir..yg merekod tu tak ada inisiatif nk tolong baby tu ker

    ReplyDelete
  4. Betul sangat, takut jugak tergolong dalam golongan yang memandang je tu..nauzubillah..

    ReplyDelete
  5. Allah.. Gambar yang menjadi realiti sekarang..

    ReplyDelete

Bacaan tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah