Rezeki dapat durian

11:39

Assalamualaikum. Penah dengar simpulan bahasa Durian Runtuh kan. Yang Fiza hendak ceritakan mengenai durian juga tetapi tidak runtuh sebaliknya durian percuma. Alhamdulillah. 

Ceritanya bermula apabila ada sebuah kereta penuh dengan durian datang menjual depan pejabat. Fiza pun ambil kesempatan untuk turun dan tengok. Kalau murah teringin jugak nak beli sebab durian kalau makan memang tak jemu.

Durian kampung fresh dari dusun dijual dalam kereta

Timbang sebab nak beli

Lepas pilih dan timbang sebab niat memang nak membeli, tiba-tiba ada seorang hamba Allah tolong bayarkan. Syukurnya. Elok timbang 3 biji untuk 2 kilo dapat lagi sebiji. Percuma sebiji lagi.

Dapat 4 biji durian.

Durian kampung

Balik memang terus belah durian. Isi sedap dan manis. Tambah manis bila durian orang yang bagi. Semoga murah rezeki hamba Allah tersebut. Amin.

Wassalam.

You Might Also Like

5 kitty baik hati komen

  1. wah222 rezeki --- nmpk tebal isinya

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..rezeki abg thaqif..eh abg thaqif mkn durian ke?hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Murah rezeki fiza dan juga yang memberi..

    ReplyDelete
  4. Bestnya nampak durian tu.
    Alhamdulillah rezeki datang bergolek hiks!

    ReplyDelete

Bacaan tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah