Find us on Facebook

Abadikan kenangan dan hadiahkan kepada yang tersayang melalui Printcious.com

Setiap memori yang tercipta akan berakhir tetapi kenangan akan terus kekal selamanya. Bagaimana hendak kekalkan kenangan. Kalau zaman kodak dulu, kita ambil gambar, kemudian cuci di kedai. Gambar tersebut pun diletakkan dalam album. Album sahaja yang mampu dijadikan sebagai kenangan. 

Sekarang sudah ada platform yang mampu menyempurnakan kenangan serta boleh dijadikan hadiah pula. Kedai hadiah kreatif Malaysia Printcious.com menyediakan platform yang sangat mudah untuk pengguna hanya di hujung jari dan merupakan kedai hadiah online Malaysia.

Printcious.com


Abadikan kenangan dan hadiahkan kepada yang tersayang melalui Printcious.com | Bestnya bila boleh design sendiri. Bukan sahaja kenangan untuk diri sendiri, malah boleh diberikan kepada sesiapa yang kita kehendaki sebagai hadiah. Menarik bukan.

Printcious.com menyediakan produk hadiah rekaan DIY seperti Kemeja-T, mug, kusyen, karung telefon bimbit dan pelbagai pilihan barang untuk dijadikan hadiah. Yang paling best dengan semudah 4 langkah, hadiah dapat disiapkan dengan jaminan 7 hari pulangan percuma. 



Kategori produk yang disediakan : 



Printcious.com juga membolehkan pembeli untuk dapatkan  hadiah yang menarik khusus untuk Lelaki & Wanita seperti hadiah ulang tahun dan hadiah hari jadi. Jadi tak payah nak pening-pening memikirkan hadiah apa yang hendak diberikan bila tiba hari jadi atau apa sahaja ulangtahun. Klik sahaja website Printcious.com. 




Apa yang menarik minat Fiza sekarang untuk membuat tempahan di Printcious.com : Kemeja -T Grafik Rekaan sendiri 



Ada tiga pilihan Kemeja T yang boleh ditawarkan iaitu kapas, Kemeja T Grafik dan T-shirt Grafik untuk kanak-kanak. Inilah masanya untuk sedondon bersama keluarga. Kalau merancang untuk mengadakan Family Day, inilah platform yang sangat sesuai untuk sedondonkan satu keluarga.




Fiza memilih untuk T-shirt kapas bewarna hitam dengan reka sendiri. Dengan idea sendiri Fiza hendak reka T-shirt untuk family sempena menyambut hari lahir Huwainaa Khayra nanti. 



Seronok dan rasa puas hati dapat reka T-shirt sendiri. Tak sabar dan teruja nak lihat hasilnya bila ia telah siap dicetak dan dihantar.




Apa tunggu lagi.. 


Jika anda mencari perkhidmatan percetakan mug terbaik, jangan lupa untuk menghubungi mereka. Atau jika anda mempunyai pesta ulang tahun yang akan datang dan ingin menarik perhatian tetamu anda, penyewaan photobooth adalah hiburan terbaik buat anda.


Kami juga mengalu-alukan sebarang penajaan untuk mendapatkan penaja untuk acara mereka. Jangan ketinggalan untuk merebut peluang besar ini dengan klik di sini.  
Printcious juga boleh didapati di SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan.

Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web Printcious ataupun ke laman sosial Printcious seperti di bawah:


Instagram : https://www.instagram.com/printcious/


Post a Comment

0 Comments