Find us on Facebook

Jambangan bunga tangan dan pelbagai pilihan gubahan bunga segar di Kedai Bunga kotakinabaluflorist.com

Tidak dinafikan bunga yang segar memang harum baunya terutamanya bunga Ros. Jambangan bunga segar jika diberikan kepada yang tersayang akan membuatkan si dia bertambah sayang.

Sincerity Rose

Jambangan bunga tangan dan pelbagai pilihan gubahan bunga segar terdapat di Kedai Bunga kotakinabaluflorist.com |  Memberikan jambangan bunga segar melambang cinta dan penghargaan terhadap seseorang. Trend memberikan jambangan bunga kini telah meluas. KK Florist kotakinabaluflorist.com menyediakan platform untuk mendapatkan hand bouquet serta pelbagai jenis gubahan bunga yang sesuai dijadikan hadiah dan pemberian mengikut kehendak pelanggan.

https://www.kotakinabaluflorist.com



Antara khidmat gubahan bunga yang disediakan adalah seperti bunga bagi sambutan Valentine's Special, Hand Bouquet, Jambangan bunga beserta buah-buahan, gubahan bunga untuk Upacara pembukaan serta gubahan Condolence Flowers. 

Istimewa untuk Valentine's Special

Sempena sambutan Hari Kekasih, kotakinabaluflorist.com telah menyediakan pelbagai gubahan bunga untuk pelanggannya. Pelanggan hanya perlu untuk memilih jambangan bunga mengikut bajet. Istimewa sempena Hari Kekasih, KK Florist turut mengadakan promosi mengikut tempoh yang ditetapkan di website. Berkaitan promosi sila lawati  https://www.kotakinabaluflorist.com/. 

Jambangan bunga My Love yang sangat memikat hati

Antara koleksi Jambangan bunga untuk Valentine's Special



Hand Bouquet

Hand Bouquet adalah jambangan bunga yang biasa diberikan sama ada sebagai hadiah perkahwinan, hari jadi, persahabatan. Penerima yang menerimanya pasti akan rasa lebih disayangi dan dihargai. Terdapat pelbagai pilihan bunga yang disediakan dan yang paling menarik perhatian adalah jambangan Chocolate Lover yang digubah dengan 20 pcs Ferrero Rocher.

Chocolate Lover
Koleksi Hand Bouquet

I love you

Pretty in Pink

Scented Dream Mini


Hadiah Fruit and Flower Basket


Sesuai diberikan kepada keluarga yang besar dan ramai. Bunga serta buah-buahan  disusun dalam bakul serta dihiaskan dengan bunga segar menjadikan Fruit dan Flower basket nampak lebih cantik dan menawan. Pelanggan juga boleh memilih untuk mendapatkan susun atur bunga dan coklat di dalam kotak yang sangat menarik. Reka bentuk susun atur bunga akan berubah bergantung pada ketersediaan pada pilihan bunga yang dipilih.

Antara koleksi Jambangan bunga serta buah 




Fruit and Flower Basket
Rose in the Basket
5 tangkai Pink Gerbera berserta 6 pcs Ferrero Rocher dalam kotak bentuk heart
5 tangkai Pink Gerbera berserta 6 pcs Ferrero Rocher dalam kotak bentuk segi empat tepat


Grand Opening / Upacara Pembukaan besar-besaran


Gubahan bunga bagi tujuan grand opening akan disediakan dengan pot atau pasu kecil. Untuk pilihan ini, pelanggan  dinasihatkan untuk membuat pra-pesanan terlebih dahulu. 

Antara koleksi Jambangan bunga untuk upacara pembukaan


Condolence Flowers / Bunga Takziah

KK Florist  turut menyediakan  jambangan Condolence Flowers. Pelbagai pilihan bunga dan gubahan ada di website https://www.kotakinabaluflorist.com/

Condolence Wreath


Add On Item

Bagi pelanggan yang hendak memeriahkan lagi pemberian jambangan bunga, KK Florist menyediakan item tembahan seperti belon hari jadi, coklat dan juga mini bear. 



Happy Birthday

Happy Graduation

Jom jenguk dan singgah ke KK Florist untuk melihat lebih banyak pilihan gubahan bunga. Cantik, menarik dan tertarik sangat. Rambang mata Fiza dibuatnya. 


Cantik sangat gubahan bunga di Kota Kinabalu Florist. Bagaimana dengan kos penghantaran?


Untuk pengetahuan pembaca, KK Florist terletak di Taman Yakim Jaya, Kota Kinabalu, Sabah. Kos penghantaran mengikut kawasan dan untuk maklumat penghantaran boleh kunjungi website  https://www.kotakinabaluflorist.com/delivery-information/



Sebarang persoalan serta jawapan yang paling kerap diajukan untuk penghantaran bunga Kota Kinabalu, sila lawati https://www.kotakinabaluflorist.com/.

Untuk maklumat lebih lanjut boleh ke laman sosial KK Florist seperti di bawah:


We Handcraft Every Order With
Fresh Flower, Care, Love, 
Attention

Post a Comment

5 Comments

  1. assalamualaikum, cantik cantiknyeee bouquet tu. rambang mata tengok, berkenan : D

    ReplyDelete
  2. SOOO CANTIK!

    http://mylittlestoryi.blogspot.com/2019/01/how-was-my-2018.html

    ReplyDelete
  3. Cantiknya flower bouquet especially yg Ada coklat tu

    ReplyDelete
  4. Wah bestnya kalau dapat bunga. huhu.. Bloglist telah dikemaskini.. :) http://www.aimisyahirah.com/2019/01/update-segmen-bloglisted-2019-by-misya.html

    ReplyDelete