Find us on Facebook

SAFI YOUTH RADIANCE membantu mengembalikan kulit wajah Muda Remaja

Assalamualaikum. Kadang-kadang rindu akan kelembutan kulit masa zaman remaja. Walaupun waktu itu kulit tidaklah secerah mana tetapi biasalah kulit waktu zaman remaja dengan umur 30an memang tidak sama. Tapi tak perlu khuatir sebab Safi ada mengeluarkan rangkaian produk terbaharu iaitu SAFI YOUTH RADIANCE.




SAFI YOUTH RADIANCE membantu mengembalikan kulit wajah Muda Remaja | SAFI YOUTH RADIANCE terdiri daripada SAFI YOUTH RADIANCE ANTI-AGING AND WHITENING ESSENCE 100ML dan SAFI YOUTH RADIANCE SERUM INFUSED MOISTURISER 40G. Nak tahu apa yang istimewanya dalam set rangkaian ini? Safi mengaplikasikan kebaikan dan manfaat ekstrak bunga saffron. Patutlah produk ini pun serba merah sama dengan bunga saffron.

Antara khasiat bunga saffron yang kita tahu adalah ia membantu mengekalkan awet muda dengan kulit cerah dan bersih. Fiza memang teruja sangat bila tahu Safi ada set penjagaan wajah dengan manfaaf saffron ini. Tak buang masa untuk dapatkan sebab tahu banyak kebaikan daripada bunga saffron.



SAFI YOUTH RADIANCE SERUM INFUSED MOISTURISER 40G 

SAFI YOUTH RADIANCE ANTI-AGING AND WHITENING ESSENCE 100ML 


SAFI YOUTH RADIANCE ANTI-AGING AND WHITENING ESSENCE 

SAFI YOUTH RADIANCE ANTI-AGING AND WHITENING ESSENCE adalah produk yang berasaskan air serta mengandungi 24K Nano Gold (gold flakes) yang baik untuk kulit. Bila Fiza sapukan di wajah, sapuan tersebut cepat meresap masuk dan terasa kulit tegang serta merta. Ini kerana kuasa Teknologi Saffron Gold dan Asid hyaluronik direka dengan formula berasaskan air untuk penyerapan lebih cepat ke kulit. 

Mengandungi 24K Nano Gold (gold flakes) 



SAFI YOUTH RADIANCE SERUM INFUSED MOISTURISER 

Untuk kulit cerah sekata dan kelihatan muda, Fiza gunakan sekali dengan SAFI YOUTH RADIANCE SERUM INFUSED MOISTURISER. Serum ini sangat membantu melembutkan kulit wajah tanpa rasa berminyak. Uniknya, bila Fiza sapu dimuka, serum ini akan bertukar dalam bentuk titisan air dan terus meresap masuk ke dalam kulit. Kulit wajah terasa lembut dan lembap je lepas guna. 

Tekstur serum apabila dipam 

Sapu rata pada kulit 

Serum berubah menjadi titisan air untuk lebih cepat meresap ke dalam kulit 


Set penjagaan lengkap 


Nak dapatkan kulit wajah yang glowing dan muda remaja, Fiza gunakan SAFI YOUTH RADIANCE pada waktu siang dan malam. Barulah nampak hasilnya. 

Produk ini telah diuji secara dermatologi dan TIADA : 
❌Mineral oils 
❌Alkohol 
❌Paraben 
❌Ujian terhadap haiwan. 

Jomlah ikut Fiza dapatkan kebaikan dan manfaat premium Ekstrak Saffron, Nano Gold, Beetox dan Lipo Vit-C dalam SAFI YOUTH RADIANCE. Pasti kulit wajah korang akan sentiasa muda remaja dan cerah sekata. 

Untuk maklumat lanjut layari https://safi.com.my/

Post a Comment

3 Comments